facebook shift - parteneri

SHIFT. CHANGE MANAGEMENT CONFERENCE

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

facebook shift - parteneriSchimbarea este continuă, constantă și complexă, astfel încât mediul de business actual se confruntă cu mutații diverse și, din această cauză, strategia de afaceri, cât și procesele interne și externe, evoluează într-un ritm alert.

Managerii de astăzi trebuie să asigure o tranziție facilă de la o abordare tradițională, tactică, la o abordare proactivă, strategică, gata în orice clipă să facă față schimbării. Liderii trebuie să privească imaginea de ansamblu și să cultive angajaților, clienților și partenerilor un mod de gândire concentrat și proaspăt. Cum putem implica și motiva toți participanții la schimbare? Cum putem depăși blocurile critice întâmpinate în acest proces și care sunt metodele prin care putem spori gradul de acceptare, la toate nivelurile companiei?

În cadrul evenimentului SHIFT.CHANGE MANAGEMENT CONFERENCE, ce va avea loc pe 7 Iunie 2016, la București, Hotel Radisson Blu, managerii pot identifica elementele esențiale pe care trebuie să le alinieze la strategia de business, astfel încât schimbarea să se simtă în mod benefic în sistem.

Printre temele ce vor fi dezbatute în cadrul conferinței, se află:

  • Schimbarea ca oportunitate. Procesul decizional și dezvoltarea de business prin schimbare.
  • Insolvența și reorganizarea. Reconstrucția către succes
  • Change Management în urma M&A– tehnici de formare și consolidare a unui mediu organizațional omogen și coerent
  • De la start-up la IMM – cum gestionăm creșterea organizațională, în termeni de eficiență, productivitate, profit, imagine și echipă?
  • Schimbare culturală și organizațională în urma preluării de către un Fond de Investiții: provocare sau avantaj?
  • Managing Performance: gestionarea crizelor și adaptarea la schimbare
  • Branding. Rebranding? Când este cazul de a face o schimbare în această direcție? Cum ajutăm angajații, clienții sau partenerii să înțeleagă “fața cea nouă” a brand-ului?
  • Swift transition. Regândirea rezistenței la schimbare – cele mai bune practici. Bariere de perspective, bariere manageriale sau de resurse
  • People management și comunicare eficientă. Cum construim sisteme eficiente de comunicare internă, de învățare și de recompensare?
  • Inovație și tehnologie. Agile approach vs. Waterfall approach – eficientizarea procesului de schimbare organizațională
  • The power of Omnichannel – “Change Ambassador” reinventat sau cum putem identifica și valorifica puterea Digital-ului?
  • Ever-changing Workplace. Cum ajuta departamentul de HR la crearea unei viziuni comune în cadrul organizației?

Discuțiile vor fi deschide de către keynote speaker-ul Jerome Barrand, Co-founder și Presedinte al agil’OA, în dialog cu Ciprian Moga, Business Transformation Advisor. Cei doi vor expune conceptul de “aglitate organizațională”, acea capacitate de adaptare rapidă la turbulențele mediului extern. Considerată noua frontieră a managementului schimbării, agilitatea și-a dovedit utilitatea în special în ultimii anii ai crizei, devenind o temă curentă în agenda liderilor de organizații.

Temele vor fi analizate de specialiști în domeniu, precum:

  • CĂTĂLINA DODU, Country Manager, ATOS
  • GEORGE OCTAVIAN IACOB, Director General, Polisano
  • DANIELA BUDUREA, Country Director, Western Union România & Bulgaria
  • ANDREEA MIHAI, Director Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing, MBA, Carrefour România
  • CRISTIAN POPESCU, HR Director, PRO TV – Central European Media Enterprises
  • MIKAEL FREDHOLM, CEO, World Class România
  • MONA URSU, Managing Partner, BrandFusion
  • ELENA BADEA, Marketing Strategy Consultant
  • MICHAEL SCHROEDER, Founder, Linarson Coaching

Evenimentul va include și seminarul cu tema “AGILITATEA CA SOLUȚIE PENTRU A REZISTA ÎN FAȚA NOII SOCIETĂȚI DIGITALE” susținut de Jerome Barrand și Ciprian Moga.

SHIFT.CHANGE MANAGEMENT CONFERENCE, va avea loc pe 7 Iunie 2016, la Hotel Radisson Blu din București.

Un eveniment BusinessMark organizat cu sprijinul: CCIFER.

Partenerii evenimentului sunt: Carrefour Romania, Air France / KLM, World Class, Graphtec Design, Biroul de traduceri Champollion si Klarmedia.

Evenimentul are drept parteneri media: Finzoom, Legal Marketing, Jurnalul de afaceri, Promoafaceri, Femei in afaceri, Business Editors, Avocatura.com, Economic ZOOM, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Chalbert, Transilvania Business, Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Think Business, Antreprenor in Romania, Rabbit Media si Plan de afacere.ro.

Pentru detalii și înscrieri, accesează  www.business-mark.ro  sau contactează-ne la  numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.

Despre BusinessMark

BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B, oferind clienților săi  modele de dezvoltare complexe, conectându-i în mod direct cu mediul de afaceri și creând oportunități de parteneriat strategic.

Atât prin organizarea de evenimente business, cât și prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark își propune să vină în intampinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare și promovare centrate pe business  matchmaking și crearea de oportunități de dezvoltare.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar