Professional business man and woman standing back to back in the office looking at the camera with confident smiles at the success of their partnership

Sexul are un rol important în modelarea spiritului antreprenorial

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Professional business man and woman standing back to back in the office looking at the camera with confident smiles at the success of their partnership

Sexul are un rol important în modelarea spiritului antreprenorial, potrivit unui raport anual Amway. Conform acestuia, în general, bărbații (62%) au arătat o dorință și disponibilitate mai mare față de perspectiva antreprenoriatului în comparație cu femeile (48%).

Vârsta și nivelul de educație pot avea, de asemenea, un impact asupra atitudinii față de antreprenoriat. Raportul explică faptul că deținerea unei diplome de studii superioare nu joacă un rol semnificativ în modelarea spiritului antreprenorial; atât cei cu studii superioare, cât și cei fără, au arătat sentimente similare față de posibilitatea antreprenoriatului.

Raportul a confirmat faptul că dorința de a porni propria afacere scade odată cu înaintarea în vârstă. În timp ce Indexul Spiritului Antreprenorial Amway (AESI) este același (58) pentru respondenții cu vârste sub 35 ani și cei cu vârste cuprinse între 35 și 49, acesta este mult mai scăzut (51) pentru respondenții cu vârste peste 50 ani. Cel mai tânăr grup din studiu a demonstrat și cea mai puternică dorință (68%) de a porni o afacere.

Raportul Antreprenoriatului Global Amway (AGER) 2018 a fost realizat de Amway în parteneriat cu Dr. Isabell M. Welpe, profesor și șeful strategiei și organizării din cadrul Școlii de Management de la Universitatea Tehnică din Munchen, Germany, și acoperă 44 de țări bazându-se pe interviuri telefonice și în persoană cu aproape 49.000 de bărbați și femei cu vârste cuprinse între 14 și 99.

„Dobândirea unei mai mari înțelegeri asupra motivației pentru care oamenii decid petru sau împotriva deținerii unei afaceri și ce fel de afacere este mai atractivă reprezintă un sprijin în cultivarea eficientă a unei lumi de antreprenori”, a declarat Doug DeVos, președintele Amway.

La fel ca în anii trecuți, AGER conține scorurile AESI. Introdus în 2015, AESI măsoară trei dimensiuni care influențează intenția unei persoane de a începe o afacere: dorința, fezabilitatea și stabilitatea în fața presiunii sociale. Media pe toate țările este în scădere ușoară de la 50% la 47%.

Rezultatele complete ale studiului și mai multe informații despre AGER puteți găsi AICI.

Sursă foto: thoughtleadersnetwork.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar