Seniors-and-the-internet1

Seniorii încep să se descurce în mediul virtual

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Seniors-and-the-internet1 Persoanele în vârstă sunt din ce în ce mai cunoscătoare în ceea ce privește tehnologia modernă și mai implicate în activitățile online, arată un nou studiu Mintel. Procentul celor care folosesc internetul pentru delectare, cercetare și mass-media socială va continua să crească în timp ce Baby Boomers devin seniori.

Dintre seniorii care sunt online, mai mult de jumătate (56%) joacă diverse jocuri ocazional, 62% folosesc internetul pentru a-și gestiona finanțele, cum ar fi serviciile bancare sau plata facturilor, iar 55% îl folosesc pentru a-și plănui călătoriile. Seniorii reprezintă segmentul cu cea mai rapidă creștere de utilizatori de media socială, în cea mai mare parte folosind-o în aceleași scopuri ca și adulții tineri (de exemplu, să se conecteze cu familia și prietenii, să arate fotografii sau să joace jocuri). Cu toate acestea, există unele mici diferențe în tipul de conținut pe care seniorii îl preferă, spre exemplu, este mai puțin probabil ca persoanele în vârstă să răspundă la jargon sau la ‘scrisul vorbit’.

America a început deja să experimenteze primele schimbări demografice majore ale categoriilor de vârstă. Astăzi, aproximativ 44,6 milioane de americani au peste 65 de ani, iar până în 2050 numărul este de așteptat să se dubleze până la aproximativ 89 de milioane. Cu această creștere, utilizatorii seniori de site-uri vor fi din ce în ce mai mulți de la an de an, iar dezvoltatorii de site-uri vor trebui să includă și seniorii în testarea utilizării acestora, pentru a se asigura că site-urile sunt ușor de înțeles și de navigat pentru cei care ar putea avea dificultăți în citirea scrisului mărunt, în diferențierea culorilor sau au mâinile tremurânde.

Aproape o treime din cei cu vârste peste 65 de  ani spun că petrec mai puțin timp citind reviste în format tipărit sau ziare din cauza internetului și se uită mai puțin la TV. Având în vedere că viitoarea generație de seniori este de așteptat să fie cea mai bogată de până acum, implicațiile acestui segment tot mai mare pentru marketeri, comercianți și producători au promisiunea de a fi dramatice și de anvergură.

Sursa: Mintel.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar