Preşedintele Amway, Steve Van Andel

Seful Amway apara vanzarile directe si promoveaza „Made in the USA”

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...
Preşedintele Amway, Steve Van Andel

Preşedintele Amway, Steve Van Andel

Amway a surclasat Avon în lupta pentru cea mai bună companie de vânzări directe din lume,scrie Fortune.com, dedicând  un material acestui subiect.

Amway a depăşit Avon Products cu 4,59% în 2012, devenind astfel cea mai mare companie de vânzări directe din lume, ca urmare a extinderii internaţionale constante, în decursul anilor, pe pieţe precum China, a unei concentrări mai mari pe produse de nutriţie, care sunt mai puţin dependente de fluctuaţiile de vânzări decât produsele de frumuseţe, dar şi datorită abilităţii de a atrage şi a păstra, totodată, reprezentanţi de vânzări (pe care Amway îi numeşte ABO, de la „Amway Business Owners”, şi care acum sunt în număr de trei milioane.

În 2013, vânzările sale cu crescut cu 4,4%, la 11,8 miliarde de dolari, ajutate de creşterea din China, cea mai mare piaţă a sa, şi una unde afacerea Avon s-a prăbuşit în urma unui scandal de mită care a lovit compania acum câţiva ani.

Preşedintele Amway, Steve Van Andel, fiul unuia din co-fondatorii companiei, a vorbit recent în revista Fortune despre criticile aduse modelului de afacere prin vânzări directe, succesul său în China şi despre următorul pas în extinderea internaţională a companiei Amway, cu sediul în Grand Rapids, Michigan. Van Andel, care de curând a fost Preşedintele Camerei de Comerţ a Statelor Unite, a vorbit despre valoarea „Made in the U.S.A.” şi despre perspectivele ca mai multă manufactură să se întoarcă în SUA.

Întrebat despre piaţa din China a companiei Amway, Steve Van Andel a răspuns:

„Nu numai că angajaţii sunt chinezi, dar faţa afacerii este, de asemenea, chinezească. Noi am luat în considerare întotdeauna de la început faptul că trebuie să ne asigurăm că, atunci când oamenii se uită către afacerea noastră, chiar dacă ştiu că este o afacere americană, ei ştiu că ea a fost adaptată pentru China.

O altă întrebare a fost: „Amway deschide acum patru noi unităţi de producţie în Statele Unite. De ce „Made in the USA” este important?

Steve Van Andel: „Noi îi ascultăm pe clienţii noştri, iar când vine vorba de produse de nutriţie, lor le plac produsele de nutriţie care sunt fabricate în SUA”. „Pentru noi, Michigan este locul firesc unde vrei să mergi. Sigur că ne putem uita la diverse locuri în SUA, dar nutriţia nu este un lucru uşor de fabricat – iar noi avem deja câteva cu sediul acolo”.

Sursa: Fortune

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar