trend

Şefa Amway România crede în trendul ascendent al puterii de cumpărare

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

trendOdată cu scăderea TVA-ului şi creşterea venitului mediu pe economie, puterea de cumpărare a românilor are toate premisele să revină pe un trend ascendent. Cel puţin asta consideră Ioana Enache, director general al Amway România, Bulgaria şi Grecia. Pe piața noastră, Amway s-a bucurat de o creştere de 18% în primele trei luni, faţă de aceeaşi perioadă din 2015. Asta şi datorită lansării unui nou brand, Truvivity by Nutrilite, ce reprezintă o băutură pudră şi tablete ingerabile.

”Evoluţia sectorului nostru de activitate este strâns legată de puterea de cumpărare a românilor. Aceasta rămâne încă la un nivel scăzut, comparativ cu media europeană, însă perspectivele sunt unele optimiste. Scăderea TVA şi creşterea venitului mediu pe economie au influenţat pozitiv comportamentul consumatorilor şi au redat încrederea populaţiei, iar puterea de cumpărare are toate premisele să revină pe un trend ascendent. Piața din România are un potenţial extraordinar, iar românii încep să se orienteze spre produse superioare din punctul de vedere al calităţii”, a declarat pentru Ioana Enache wall-street.ro.

În România, Amway se află în top trei cele mai importante companii pe segmentul de vânzări directe, iar comanda medie s-a menţinut în ultimii doi ani în jurul valorii de 400 de lei. Cele mai multe comenzi vin pe cosmetice şi îngrijire personală (37%), urmată de nutriţie (28%), produsele pentru îngrijirea locuinţei (24%) şi tehnologiile pentru locuinţe (11%). Citiți interviul integral

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *