Sarvagya Bharill – succes in network marketing la 21 de ani

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

La 21 de ani, Sarvagya Bharill este Diamant Albastru în MonaVie India și unul dintre cei mai tineri marketeri de rețea de succes din lume.

El a absolvit filozofia în acest an și simte că niciodată nu va trebui să aibă un loc de muncă sau să dea admitere într-un colegiu, deoarece este deja pe cale de a deveni liber financiar. Avea doar șapte ani când tatăl său a intrat în industria de network mareting, a crescut în acest mediu și asta l-a ajutat să atingă un nivel de carieră mare la o vârstă fragedă.

El este un orator puternic, iubitor de animale, un lider care influențează multe vieți în India. El simte că marketingul în rețea este singura opțiune pentru tineri, dacă doresc cu adevărat să-și realizeze visele.

Dacă celebrul jucător de cricket Sachin Tendulkar poate deține un Ferrari, eu de ce nu pot? Singura opțiune este Network Marketing-ul, spune Sarvagya Bharill.

Sarvagya Bharill consideră că aceasta este era Network Marketing-ului, a Sănătății și Wellness-ului. Și cine își dorește să devină milionar, trebuie să urmeze acest trend. Lui Sarvagya îi place să călătorească și să-și construiască rețeaua. Este visul său să călătorească în întreaga lume și să cunoască diferite culturi și oameni!

El a început să lucreze agresiv din prima zi când MonaVie s-a lansat în India și în 6 luni a fost Smarald, iar după 15 luni este Diamant Albastru. Sarvagya este dedicat pentru a-și construi o afacere de succes, împreună cu părinții săi SP & Sandhya Bharill, niste legende în domeniu.

„Schimbăm vieți – una câte una” – Sarvagya Bharill

Sursa: Business For Home

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar