sales

Sales & Marketing Conference

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

salesIn era consumatorului, specialistii in vanzari, business development si departamentele de marketing trebuie sa colaboreze pentru a avea o viziune strategica unica si o abordare client-centric.

Cumparatorii de astazi sunt mai informati, au mai multe optiuni, sunt activati digital si au asteptari mai mari in ceea ce priveste valoarea care le este livrata. Acestia utilizeaza toate canalele pe care le au la indemana pentru a cerceta, interactiona sau tranzactiona.

“Sales & Marketing Conference” va avea loc pe 3 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti si se va concentra pe oferirea de solutii reale pentru provocarile critice pe care le intampina oamenii de vanzari si marketing, detaliate in studii de caz prezentate de lideri din industrie.

Printre temele ce vor fi dezbatute in cadrul conferintei, se afla:

  • Sales Enablement (SE) si eforturi concertate de marketing si vanzari pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum acceleram cresterea vanzarilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing si vanzari?
  • Cum imbinam mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vanzari in conturarea unei strategii go-to-market?
  • Optimizarea platformelor de vanzari. Cum comunicam in mod eficient cu fiecare stakeholder implicat in decizia de cumparare?
  • Go Digital. Metode prin care organizatiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vanzari pentru optimizarea “customer touchpoints”. Justificarea investitiilor in tehnologie
  • Avantajul competitiv oferit de “customer data” – cum folosim acest tool pentru a contura un plan de vanzari unic?
  • The Network effect. Noi oportunitati si canale hibrid – cele mai bune metode de conectare a partenerilor si consumatorilor
  • Partner Relationship Management (PRM) – importanta conservarii unor relatii solide cu partenerii, din prisma managerilor de business development
  • Platformele omnichannel – cum putem oferi cumparatorilor o experienta de achizitie unica, in termeni “oriunde, oricand, oricum”?
  • Customer Journey. Ce metrici si masuratori putem folosi pentru a contoriza engagement-ul? Customer engagement automation (CEA) si cele mai noi tehnici de fidelizare a consumatorilor
  • Reputatia companiei, reflectata de catre specialistii in vanzari – “halo effect” sau cum se transpun competentele omului de vanzari in termeni de incredere si integritate a intregii organizatii

Temele vor fi analizate de specialisti in domeniu, precum:

  • Catalin Constantinescu, Head of Sales & Supply, MOL Romania
  • Ionut Ilie, Customer Development Director, Unilever
  • Adrian Petre Popa, Head of Sales, Siemens Romania
  • Catalin Olteanu, Commercial Director, ALD Automotive Romania, Société Générale
  • Ioana Grigore, Sales & Marketing Director, ALTEX
  • Bogdan Muraru, National Sales Director Romania & Moldova, AVON
  • Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania
  • Florin Chiper, Sales & Marketing Manager ACC, Henkel
  • Eduard Macarescu, National Sales & Marketing Manager, Makita Romania

Evenimentul va include si seminarul cu tema “De la Obiective Strategice la Plan de Actiuni Comerciale”, ce va pune in discutie teme precum:

  • Modul in care sunt translatate obiectivele strategice ale companiei in initiative comerciale si customizarea acestora pe canalele de vanzare
  • Constructia si implemenarea planului promotional pe client- intre comunicare, trade marketing si sales
  • Despre congruenta cu strategia clientului si cum o constructie “tailor made” poate atrage implicarea acestuia in indeplinirea propriilor indicatori de performanta

In plus, in cadrul seminarului, va fi prezentat si studiul de caz– “Constructia setului de Initiative Comerciale Cheie Anuale”.

Seminarul va fi sustinut de : Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania si Catalin Stancu, Managing Partner, Sfera Business.

“Sales & Marketing Conference” va avea loc pe 3 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din Bucuresti.

Partenerii evenimentului sunt: EY Romania, Sfera Business si Klarmedia.

Evenimentul are drept parteneri media: Jurnalul de afaceri, Business Editors, Promoafaceri, Economic ZOOM, Femei in afaceri, StartUps, Business24, Ziare.com, Calendar evenimente, Legal Magazin, Transilvania Business, Debizz, Administratie.ro, Roportal.ro, MLM News, Revista Valoarea, Bucuresteni.ro, Manager Express, Economia Online, Manager.ro, Think Business, Antreprenor in Romania, Mark Media si Plan de afacere.ro.

Pentru detalii si inscrieri, acceseaza  www.business-mark.ro  sau contacteaza-ne la  numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail alice.mitru@business-mark.ro sau office@business-mark.ro.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *