Power to our people

Să dezlănţuim puterea oamenilor noştri

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Paul_SkowronekUn articol realizat de Paul Skowronek, Senior Vice President, Afaceri Publice, DSA SUA

În vânzări directe, oamenii sunt cei care fac diferenţa. Nu este un clişeu corporatist sau de asociaţie, este coloana vertebrală a modelului nostru de business. Pentru a fi de succes în acest domeniu, companiile de vânzări directe dezvoltă în permanenţă talentele unei forţe de vânzare energică, educabilă şi, cel mai important, independentă. Pentru antreprenorii implicaţi în sectorul nostru de activitate, să ai iniţiative personale şi să nu vrei niciodată să te opreşti din învăţat şi din inovat este esenţial.

Să-ţi dai seama cum să dezlănţui puterea oamenilor noştri poate fi un exerciţiu tipic de companie, datorită diferitelor culturi şi abordări corporatiste, dar aproape întotdeauna presupune educaţie de un anumit nivel: discurs motivaţional, pregătire în business, psihologie, marketing şi vânzări, precum şi „chibiţarea” altor vânzători direcţi în acţiune.

Fără îndoială, dezvoltarea profesională – şi stăpânirea artei persuasiunii – poate fi de ajutor pentru succesul personal în vânzări directe. Ceea ce uneori este mai puţin evident, şi deci mai puţin luat în discuţie, este că aceste aceleaşi deprinderi, care îmbogăţesc afacerile unor persoane individual, pot, de asemenea, să fie îmbunătăţite pentru a ajuta întreg domeniul de vânzări să reuşească şi, în final, să crească, cu beneficii pentru întreaga comunitate de vânzători direcţi. Cu alte cuvinte, puterea oamenilor noştri este, cu siguranţă, nu numai în a afla despre milioanele de afaceri de vânzări directe individuale care reuşesc în toată ţara (SUA – n.r.), ci şi în a găsi momentele potrivite pentru antreprenorii care stau în spatele lor, ajutând vânzările directe să repurteze victorii pe terenul opiniei publice.

Este limpede că antreprenorii de vânzări directe trebuie să aibă ca prioritate zero vânzările. Cu toate acestea, este important să recunoaştem că valoarea de business a forţei noastre de vânzare nu se limitează la generarea de venituri. Forţa de vânzare are şi potenţialul de a fi sursă de putere şi influenţă politică, de care ar putea beneficia domeniul nostru prin sprijinirea protejării lui de viitoare atacuri împotriva anumitor companii din sistem, atacuri provenind dintr-o neînţelegere fundamentală a modelului nostru de business şi a valorii lui pentru indivizi, comunităţi şi pentru ţară.

Vânzătorii direcţi au folosit în trecut cu succes strategii de cel mai elementar nivel; de exemplu, când diverse state sau Congresul SUA au fost pe punctul de a aproba o legislaţie care ar fi pus în pericol statutul de distribuitor independent sau care ar fi frânat talentul de a vinde. În fiecare an, DSA organizează, de asemenea, Ziua Vânzărilor Directe pe Capitol Hill (Dealul Capitoliului – acolo unde se află şi Congresul SUA – echivalentul Camerei Deputaţilor din România – n.r.), care aduce împreună sute de consultanţi din toată ţara pentru a reaminti Congresului despre puterea politică a vânzătorilor direcţi, prin explicarea valorii industriei indivizilor şi comunităţilor. Eforturi similare se fac, de asemenea, în state, în momente importante.

Dar ce se întâmplă când ameninţarea contra vânzărilor directe nu este atât de concretă ca următorul act legislativ buclucaş? Forţa de vânzare încă poate juca un rol important. Chiar dacă un sprijin la nivelul cel mai mic referitor la legislaţie pare a fi cea mai directă abordare într-o luptă deschisă, nu este nici pe departe singura abordare. Lângă grassroots (rădăcini de iarbă) se află şi aşa-numitele grasstops (vârfuri de iarbă) – cei mai elocvenţi, realizaţi şi eficienţi membri din teren, fie persoane, fie din punct de vedere politic. Aceşti lideri pot fi apelaţi din vreme în vreme pentru a răspunde la o postare vătămătoare de pe un blog sau la o ştire. A spori puterea celor mai buni din forţa de vânzare în acest mod este aproape mereu mult mai puternic, mai de impact, decât să pui la dispoziţie un purtător de cuvânt sau o declaraţie de corporaţie sau de asociaţie.

Puterea colectivă politică a consultanţilor independenţi din vânzări directe poate fi canalizată şi pentru a da certitudinea că oficialii aleşi la diverse niveluri de putere executivă înţeleg valoarea noastră şi au grijă de interesele noastre. Asta înseamnă echilibrarea tradiţionalelor donaţii politice din cadrul ciclurilor electorale cu mai puţin tradiţionalele, dar din ce în ce mai obişnuitele evenimente având ca protagonişti membri ai forţei de vânzare. Aceşti lideri în consultanţă au, atunci, şansa de a-şi spune punctul de vedere către mass-media şi în direct contact cu decidenţii în politică pe care vânzătorii direcţi îi vor susţine în calitate de candidaţi care le promovează oportunităţile cu preţ scăzut, cu risc scăzut, de a face viaţa mai bună şi a creşte nivelul economic al indivizilor şi al comunităţilor.

Aproape 17 milioane de oameni implicaţi în vânzări directe sunt o forţă demnă de luat în seamă – nu numai ca un generator de oportunitate şi de venituri, ci, de asemenea, ca o forţă politică.

Sursa: directsellingnews.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar