No_Limit_Final

MonaVie a lansat un nou brand: mynt

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

No_Limit_FinalDezvoltat şi susţinut de MonaVie, cu sediul în Utah, mynt s-a lansat pe 9 ianuarie 2015, în cadrul conferinţei mynt „No Limit”, în Las Vegas.

mynt este un brand care construieşte comunităţi prin intermediul produselor sale de sănătate şi fitness, oferind în același timp o oportunitate multiplă de business.

„Ideea este că sunt multe motive ca oamenii să facă parte din brandul mynt, dar ţelul nostru este să servim fiecare grup din comunitate”- spune directorul de marketing al mynt, Paul Muehlmann.  „Una din greșelile din industrie este că în companiile tradiționale liderii îi presează pe toți cei care se înregistrează să devină constructori de afacere. Acest lucru nu se va întâmpla și în cazul mynt. Fiecare persoană are un nivel diferit de interes, iar noi o ajutăm să ajungă cât mai aproape de nivelul respectiv. mynt nu dictează visurile membrilor comunității sale.” – a adăugat  acesta.

Vicepreşedintele pe comunicare de marketing MonaVie, Brian Gill, spune:

„Network marketing-ul se schimbă. Ba nu, s-a schimbat!
Generaţia Y (născuţi între 1977 şi 1994, sau Echo Boomers, sau Millenniums) vor ajunge în 2019 la 40% din populaţia SUA şi vor cheltui 2,45 trilioane de dolari până în 2015!
Şi atunci, nu e logic să le satisfacem nevoile?”core-TRANSFORMATION_pack-box111

De unde vine „mynt”

În Marea Britanie, „mint” este o expresie populară folosită de cei din generaţia Y şi care înseamnă „marfă”, sexy, nemaipomenit, strălucitor etc. Definiţia descrie exact tipul de persoană care va fi atrasă de produse, de potenţialul de eficienţă financiară, de comunitate veselă şi de grija în a-i ajuta pe alţii care vine curând cu mynt. S-a înlocuit „i” cu „y” pentru a omagia generaţia Y.

Ce ESTE mynt

„mynt este ca un fel de gaşcă Harley Davidson… dar fără motoare… şi pe Facebook.”

–Stephen Jones, senior director de marketing MonaVie America de Nord

„mynt este ca aruncatul unei pietricele în apă; o simplă acţiune poate crea un #movemynt.”

–Calli Mott, director MonaVie America de Nord

Ce NU ESTE mynt

„mynt nu este următorul <big wave>. Valurile se sparg. Noi am creat un movemynt!”

–Mauricio Bellora, preşedinte şi CEO MonaVie

mynt va ajunge anul acesta și în România, lansarea oficială a brandului urmând să aibă loc în iunie, la Constanța, potrivit liderului MonaVie pe România, Edy Ardeleanu.

 

Sursa: businessforhome.org

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar