organization

Rolul culturii organizaționale în vânzările directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

organizationCultura joacă un rol critic în succesul unei companii de vânzări directe. Prea mulți oameni cred că dacă doar folosesc mass-media socială, au un produs bun și un plan de compensare excelent și folosesc software-ul de vânzări, pot avea o mare companie de vânzări directe. Da, aceste lucruri sunt importante, dar până când veți înțelege cine sunteți și ce fel de companie vreți să deveniți, este greu să obțineți și să mențineți creșterea dorită în vânzările directe. – scrie Bob Hipple, într-un articol publicat de MLM.com.

Afacerea de vânzări directe este mai întâi despre oameni și abia apoi despre produse, arată articolul care trece în revistă unele zone de creare a unei culturi sau a unui mediu, în care compania este strâns aliniată cu distribuitorii și angajații. Aici începe magia!

Trebuie să fii pasionat, să faci o cruciadă. Mulți oameni încep companii de vânzări directe pentru că pare a fi un loc bun pentru a face bani. Este, dar dacă chiar doriți ca distribuitorii dvs. să construiască, atunci faceți o cruciadă despre ocazie și produsul pe care îl oferiți. Oamenii vor să fie parte din ceva important. Ei doresc să facă diferența. Dacă vă puteți energiza distribuitorii și să-i înarmați cu pasiune pentru ceea ce fac, atunci veți crea o armată de neoprit.

Combinați o cruciadă pasionată pentru produsul dvs. cu pasiunea pentru distribuitorii dvs. și veți avea o combinație de succes.

Construiți o companie cu suflet. Asigurați-vă că la sfârșitul zilei faceți atât bani, cât și o diferență în viața distribuitorilor, angajaților și în lume cu ceea ce oferiți. Rareori ne amintim oamenii doar pentru că au făcut o mulțime de bani; ni-i amintim pentru ceea ce au adăugat societății.

Creați o experiență uimitoare pentru clienții și distribuitorii dvs., care îi va ține mereu aproape.

Faceți lucrurile cum trebuie: integritatea, corectitudinea, autenticitatea și baza alcătuită din valori sunt factori cheie pentru o companie de vânzări directe de succes. Pe termen lung, a face ce trebuie la momentul oportun este cea mai bună practică. Aceasta duce la un angajament mai mare din partea distribuitorilor, care alcătuiesc capitalul social. Capitalul social este foarte valoros atunci când trebuie să se ia decizii dificile, chiar dacă acestea sunt cele mai bune pentru distribuitori pe termen lung.

Creați o conexiune emoțională și încredere cu oamenii dvs. În vânzările directe, cei mai buni proprietari de afaceri înțeleg că succesul lor este strâns legat de succesul distribuitorilor, pentru că fără ei, nu aveți o companie de vânzări directe.

S-a spus că distribuitorii pot iubi proprietarii, dar pot să nu aibă încredere în ei. Cum este posibil? Distribuitorii sunt un grup straniu, ei se pot simți bine vis-a-vis de ceea ce le-ai oferit și chiar să te respecte, dar ei nu pot avea încredere că vei lua deciziile corecte pentru ei. Acest lucru se poate întâmpla devreme în ciclul de viață al afacerii, dar cel mai adesea se întâmplă atunci când o companie se maturizează și proprietarii tind să fie mai puțin conectați la distribuitori.

Creați sentimentul de apartenență la o comunitate. Oamenii au o nevoie intrinsecă de a aparține de ceva. O companie de vânzări directe poate fi una dintre căile prin care să-și îndeplinească această nevoie. Ei se pot alătura unei companii pentru a face bani, dar de cele mai multe ori rămân pentru alte motive. A fi parte din ceva special, în care se combină dezvoltarea personală și un loc de adunare socială, fie el virtual sau nu, este esențial în crearea comunității. Sprijinul acordat de către companii unor cauze locale sau naționale, denumit responsabilitate socială, este modalitatea comunităților create de a da ceva înapoi către societate/cauze/persoane defavorizate, în schimbul oportunităților care le-au fost oferite în afaceri.

Faceți oamenii să iubească compania. Una este să aveți un produs sau serviciu bun și chiar și cel mai bun plan de compensare de pe planetă și alta este ca prospecților să le placă compania și să vrea să i se alăture.

În final, cultura este un mediu pe care îl dezvoltați din proiectarea timpurie a companiei, înainte de compensare, software și toate celelalte elemente ale unei companii de vânzări directe. Dacă greșești cultura, nici cel mai bun plan de compensare și produs nu te vor trage în sus. Cultura este brand-ul.

Sursa:  MLM.com

Foto: bi-consulting.net

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar