Rezultatele financiare ale companiilor de vânzări directe, la final de an

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Se apropie finalul anului, iar rezultatele financiare ale companiilor de vânzări directe încep să se cristalizeze. În rândurile de mai jos, o analiză a Worldofdirectselling.com arată cum s-au descurcat din punct de vedere financiar, până în acest moment, șase din companiile de top care și-au publicat datele.

Avon a închis trimestrul trei al anului cu o scădere de 8% a vânzărilor, și primele nouă luni ale lui 2012 cu o scădere de 6,4%. Printre piețele unde Avon a înregistrat cele mai mari pierderi se numără China (-31%), Marea Britanie (-25%), Brazilia (-19%), Africa de Sud (-14%), Rusia (-9%) și America de Nord (-6%).

Herbalife s-a descurcat din nou foarte bine în al treilea trimestru, închizând această perioadă cu o creștere de 14% a vânzărilor la nivel mondial, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Natura Brazil este o altă companie care a obținut o creștere în trimestrul trei: 14,8%, iar în primele nouă luni 14%.

Nu Skin este compania cu cea mai importantă creștere a ultimului trimestru, cu o creștere a vânzărilor de 23% în trimestrul 3 față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru Oriflame, 2012 va fi un alt an slab, cu o scădere a vânzărilor de 4% în ultimul trimestru față de aceeași perioadă a anului trecut. Profitul Tupperware a scăzut cu 1% în trimestrul 3 și cu 2 procente în ultimele nouă luni.

Sursa: World of Direct Selling

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar