home-selling-statistics

Rezultate ale companiilor de vânzări directe pe trimestrul al 4-lea din 2013

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

home-selling-statisticsHerbalife a încheiat al patrulea trimestru al anului trecut cu vânzări de 1,3 miliarde de dolari, ceea ce înseamnă o creștere de 20% față de același trimestru al anului 2012. Vânzările totale ale companiei au crescut anul trecut cu 18,5% comparativ cu anul 2012.

Avon a raportat venituri în al patrulea trimestru în scădere cu 10%.  La nivelul întregului an, vânzările companiei au scăzut cu 5,7% comparativ cu 2012. Avon anunță astfel pentru al doilea an consecutiv o scădere a vânzărilor.

În trimestrul al patrulea al anului trecut, Oriflame a avut vânzări mai mici cu 10%, de 371,2 de milioane de euro (comparativ cu 410,6 milioane €), iar numărul de consultanți activi a crescut cu 1% la 3,5 milioane. Pentru întregul an 2013, vânzările în Euro au scăzut cu 6%, fiind de 1406,7 milioane. Profitul net ajustat a fost de 84,4 milioane de Euro (de la 121,5 milioane cu un an în urmă), iar cash-flow-ul din operațiuni a fost de 112,1 milioane de Euro (de la 183,7 milioane).

Amway a raportat vânzări globale de 11,8 miliarde de dolari pentru anul 2013, un record pentru organizație. Totalul depășește vânzările de 11,3 miliarde dolari din 2012 și continuă o perioadă de creștere spectaculoasă, evidențiată de creșterile anuale de vânzări în șapte ani consecutivi.

Nu Skin a anunțat venituri estimate de 1.075 miliarde de dolari pentru trimestrul patru al anului 2013. Cifrele arată astfel că veniturile aproape s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului 2012, când s-au înregistrat venituri de 588,2 milioane de dolari.

Tupperware a raportat vânzări nete de 717 milioane de dolari în al patrulea trimestru al anului 2013, în creștere cu 1% în dolari față perioada similară din 2012. La finalul anului 2013 Tupperware avea o forță de vânzări de 2,9 milioane de distributori, cu 4% mai mare ca cea de la finalul lui 2012. Consiliul de Administrație declară dividende cu 10% mai mari trimestrial (68 de cenți pe acțiune), 2.72 dolari rata anuală.

LR Health & Beauty Systems anunță o creștere de 3%, cu un total de 235 milioane de euro al afacerii în 2013. LR menționează sintetic ce a însemnat 2013 în dezvoltarea companiei: creșterile semnificative din anumite piețe, ca Rusia, Kazahstan și Franța, cooperarea de succes cu modelul  Karolina Kurkova, vânzările record ale produsului „Mind Master”,  noul centru de cercetare și inovație de un milion de euro și orientarea consecventă pe online, e-commerce și social media.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar