Revolutia Smartphone-ului

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

„Dacă eşti dintre cei care dorm cu Smartphone-ul lângă pernă şi niciodată nu ieși din casă fără el, probabil că cineva special în viaţa ta ţi-a cerut deja să acorzi atenție discuţiei și nu telefonului… Dacă acest lucru este adevărat pentru tine, este de asemenea adevărat pentru distribuitorii din domeniul vânzărilor directe și pentru clienții lor” – atrage atenția Chris Brog, într-un articol publicat pe Direct Selling News.

Este clar că lumea se îndreaptă din ce în ce mai mult spre relațiile digitale. Întrebarea este dacă ești, ca şi proprietar de afacere, în pas cu moda. Primul pas ar fi să arunci o  privire la site-ul companiei tale de pe un dispozitiv mobil.

Iată și de ce: Conform Centrului de Cercetare Pew Internet, 55% din deţinătorii adulţi de celulare folosesc Internetul de pe telefon – aproape dublu faţă de acum trei ani. Se preconizează că până la sfârşitul acestui an, se vor livra cu 30 de milioane mai multe tablete decât notebook-uri.

Cu toate acestea, într-o cercetare recentă a Crain Communications Inc., s-a constatat că 80% din site-uri nu sunt prietenoase cu dispozitivele mobile, și doar 4% sunt construite pentru a arăta bine atât pe smartphone, cât și pe calculator.

Pozele trebuie să se vadă bine atât pe mobile, cât şi pe PC-uri (vital pentru Pinterest şi Instagram), la fel şi e-mail-urile. Tendința din ultimii ani a fost aceea de a face e-mailurile mai atractive, cu o mulțime de design si grafică. Lucru care creează doar dureri de cap, pentru oamenii care îşi citesc e-mailurile de pe ecranele lor mobile.

E-mail-urile prietenoase cu mobilul ar trebui să fie opusul trend-ului anterior, cu grafică redusă, text scurt, mai puţine link-uri.

Iată 3 aspecte de bază pentru a face mesajele din poșta electronică mai uşor lizibile:

–         e-mail mai scurt de 300 de cuvinte.

–         nu folosiţi mai mult de 2 link-uri în orice e-mail.

–         utilizați mai puțin HTML, optând în schimb pentru fundaluri simple şi fonturi mai mari.

Sursa: Direct Selling News

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *