prasa

Revista presei

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Business Woman: Jeunesse, produse revoluționare pentru redefinirea tinereții

prasaSuccesul companiei Jeunesse Global se datorează produselor revoluţionare şi conceptului de familie pe care se bazează strategia de business. Jeunesse schimbă în bine vieţile a zeci de mii de oameni, cărora le oferă şansa de a deveni antreprenori şi de a câştiga suficient de bine încât să fie independenţi. Aceasta este misiunea Jeunesse, în care valori precum respectul, încrederea, sprijinul reciproc şi dezvoltarea personală sunt împărtăşite de toţi membrii companiei.

Drept dovadă, în 2015, Jeunesse Global a primit premiul de „Cel mai bun angajator” din lume în industria vânzărilor directe. Iar anul acesta, compania a fost marea câştigătoare a Stevie Awards, echivalentul Oscarurilor în business, cucerind marele premiu, plus alte 12 medalii de aur, argint şi bronz. Unul dintre premianţi a fost CVO (Chief Visionary Officer) Scott Lewis, care a primit distincţia de Maverick of the Year.

Reputaţi cercetători în domeniul celulelor stem, nominalizaţi şi câştigători ai premiului Nobel, contribuie cu ştiinţa şi experienţa lor la eficienţa dovedită în timp a produselor Jeunesse. Citește tot articolul din Business Woman

*****

Revista Cariere: Cum obții un titlu de Top Employer

avonAvon, o companie despre care cei mai mulți știau că vinde cosmetice pe care ți le alegi dintr-o broșură, și-a construit o strategie de brand axată pe angajați, iar după trei ani a câștigat calificarea de Top Employer.
Roxana Dobrescu, Senior HR Manager Avon România & Moldova, și colegii ei și-au propus să îi facă pe angajați să se simtă mândri că lucrează la Avon. Premizele de la care au plecat: 400 de angajați și întrebarea cum să construiască un brand de angajator puternic de direct seller.

Prima dată au stabilit pe agenda strategică a organizației că sunt determinați să pornească pe acest drum de construcție a brandului de angajator. Au negociat ulterior bugetul, pentru a putea investi în planul de acțiune – pe care l-au realizat în etape, timp de trei ani. „Strategia noastră de Employer Branding s-a concentrat în cea mai mare măsură intern. Aveam o rată de atracție de invidiat, alături de o satisfacție de peste 85% a angajaților. Productivitatea era una dintre cele mai ridicate din FMCG, ca de altfel și din celelalte țări Avon din Europa Centrală. Așa că aveam răspunsurile la îndemână, trebuia doar să le valorificăm”, explică Roxana Dobrescu.

După un proces de aproape un an, au reușit să diferențieze ce înseamnă pentru ei „Employer Value Proposition”, iar această propunere de angajator se traduce în „Inspiring Work, Empowering Women”. Pentru că, dincolo de vânzarea de produse, de profit și de operating margins, compania are și un alt obiectiv: să îmbunătățească viața femeilor din România, pentru a le ajuta să devină independente financiar și pentru a lupta împreună împotriva cancerului la sân și a violenței domestice. Citește tot articolul

*****

Opinia Timișoarei: Cel mai de succes tânăr MLM-ist din România activează în compania Blue Diamond din Timișoara

mlm-4Numele lui este Serban Bogdan, are 26 de ani si este cel mai tanar Diamant Director din Romania. In doar 2 si jumatate, de cand a inceput sa colaboreze cu compania de network marketing Blue Diamond Generation, a castigat peste 200.000 de lei. „Totul pleaca de la a-ti dori ceva! In momentul cand si actionezi in directia acelui lucru, se intampla sa ai rezultate. Unele bune, unele din care capeti experienta!”, spune Bogdan oricui il intreaba care este secretul succesului lui. El mai adauga: „Am fost tot timpul pasionat de afacerile care inseamna oameni impliniti, libertate finaciara, schimbare, recunoastere si inca de la 20 de ani am cautat in afaceri de tip Network Marketing toate aceste coordonate. Dupa 4 ani in care am activat in alta companie, in august 2013 am ales Blue Diamond Generation pentru ca toata experienta cumulata, munca din acesti ani, reusitele, greselile si mai ales instinctul… m-au dus aici! In plus, am descoperit ca Blue Diamond este compania de network marketing care isi plateste cel mai bine partenerii.

Serban Bogdan nu a castigat doar bani in cadrul parteneriatului cu Blue Diamond. Luna trecuta, el a primit in cadrul Programului de Premiere a Performantei al companiei BLUE DIAMOND un autoturism Mercedes Benz. “Oricat de inteligenta sau strategica minte ai, daca joci de unul singur, vei pierde in fata unei echipe. Bogdan este dovada ca jocul in echipa cu inima deschisa este calea spre succesul adevarat!”, declara Marcel Martinas, CEO-ul companiei BLUE DIAMOND in momentul in care i-a inmanat cheile Mercedesului!

Citește tot articolul

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *