asia4

Punct și de la capăt. Edy Ardeleanu a pornit de la zero în Jeunesse

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (15 votes, average: 4,73 out of 5)
Loading...

asia4În urma achiziționării companiei MonaVie de către Jeunesse, liderul MonaVie pe România Edy Ardeleanu a decis să se înregistreze ca partener Jeunesse și să-și reconstruiască rețeaua de distribuție în noul sistem. În urma acestei achiziții, Jeunesse a câștigat teren, fiind plasată pe primul loc de Business For Home în topul care ia pulsul mult râvnitului moment al companiilor de vânzări directe.

Deoarece fuziunea sistemelor celor două companii necesită timp, Edy a ales „nu să aștepte să vină momentul, ci să creeze momentul”, drept pentru care a decis sa înceapă direct cu Jeunesse, reorganizând întreaga structură, decizie în care a fost urmat de întreaga echipă.

Noii săi sponsori sunt din Asia, Jirath Submongkonkul & Irawan Prajogo, nivel de Dublu Diamant, aceștia ocupând locul 74 în topul celor mai mari câștiguri la nivel mondial în network marketing, realizat de Business For Home.

Edy Ardeleanu: „Pentru că aveam experiența de lucru cu liderii din Europa și SUA și pentru că rețelele cele mai dezvoltate din Jeunesse le au cei din Asia, m-am îndreptat către o linie de top din Asia. I-am contactat și le-am propus un plan de afaceri, iar ei m-au invitat în Thailanda pentru a-l discuta în detaliu. Dacă în general pe oameni îi inviți la o prezentare să vadă o oportunitate la 2 pașii de ei, eu am zburat pe alt continent să-mi iau informația de care am nevoie.”Asia1

Astfel, sistemul asiatic de lucru implementat de cei doi lideri, prin care aceștia au reușit să creeze un Diamant nou într-o lună, va fi implementat în Europa prin România sub numele de TGM – Team Global Marketing.

Edy Ardeleanu: „Vor fi 3-4 evenimente pe an împreună cu liniile de îndrumare. Cei doi lideri sunt dispuși să ne susțină din toate punctele de vedere. Inclusiv bonusuri pe lângă cele oferite de companie  – iPhone 6 și excursii de 5 zile în Thailanda pentru cei care realizează cu cu echipa lor directă rulaje de 10.000 de dolari în 3 luni. Startul va fi un office în Constanța. În acest moment suntem în perioada de premarketing și lansare a proiectului, care are un mod de lucru de tip franciză și care va porni pe 15 mai. E momentul ca și în România să începem să lucrăm profesionist, să înțelegem că network marketingul e viitorul.”

Echipa din România se bucură, de asemenea, de sprijinul lui Vlad Hadji, Managerul Jeunesse pentru Rusia și CSI, împreună cu care a lucrat îndeaproape în perioada în care acesta a ocupat funcția de director al companiei MonaVie pe Europa de Est  și Israel.

asia2Jeunesse

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *