loreal-china-fan-bing-bing-2-jpg-ken-arthur-hair

Publicitatea în China: Vedetele trebuie să utilizeze produsele înainte să le recomande

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

loreal-china-fan-bing-bing-2-jpg-ken-arthur-hairReglementare provocatoare a autorităților chineze în domeniul publicității. Este vorba despre o serie de amendamente care stipulează că în reclame recomandarea girantului pentru produs trebuie să se bazeze pe fapte. Altfel spus, vedeta  trebuie să testeze și să folosească în mod regulat produsul înainte de a-i face reclamă ori… se va confrunta cu rigorile legii. De asemenea, în cazul în care o celebritate susține un produs care se dovedește a fi defectuos sau are pretenții false, atunci onorariul acesteia poate fi confiscat în întregime de către autorități.

Un prim tip de reclame neavenite care și-ar putea încheia existența ar fi cele în care celebrități de sex masculin promovează produsele destinate femeilor. Starul Jiro Wang a făcut reclamă unor produse destinate igienei intime a femeilor într-o campanie pentru brandul Freemore în 2013, în timp ce alte vedete masculine au promovat lenjerie intimă feminină și geluri de duș pentru dame. Modificările vin în completarea Legii privind protecția drepturilor consumatorilor, care a fost introdusă în luna martie a acestui an și îi face pe ambasadorii brand-ului răspunzători pentru afirmațiile făcute despre produs.

Frumoasa Fan Bingbing, ambasadoare pentru gama de îngrijire a părului L’Oreal, a intrat sub tirul utilizatorilor de media socială pentru că a postat o fotografie a sa cu părul vâlvoi, înainte de a merge la o ședință de coafat, cu un follow-up aranjat „după”. Consumatorii neimpresionați s-au grăbit să sublinieze că în cazul în care actrița ar fi utilizat produsele brand-ului în mod regulat, așa cum ar fi de așteptat de la un ambasador de brand, o „zi proastă pentru păr” nu ar trebui să fie o problemă dacă produsele ar fi fost adecvate. Fan a retras fotografia.

Publicul chinez a criticat, de asemenea, apariția actorului Tang Guoqiang într-o reclamă la excavatoare (cel mai probabil, fără a avea permis de conducere pentru asemenea mașini).

Rămâne de văzut dacă noua legislație vor avea efectule scontate de autorități, și în special pe acela de a reduce ponderea pe piață a produselor slab calitative.

Surse: Cosmeticsdesign-Asia

BBC

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar