doug

Președintele WFDSA, Doug DeVos: E nevoie să fim uniți, ca industrie

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

dougDoug DeVos avea doar 14 ani când a participat prima oară la o ședință a Asociației de Vânzări Directe alături de tatăl său, cofondatorul Amway Rich DeVos. Acum conduce una dintre cele mai mari organizații globale din industrie, World Federation of Direct Selling Association (WFDSA), fondată în 1978. Iată câteva din opiniile sale exprimate într-un interviu publicat pe Globalnews.amway.com.

Care este rolul WFDSA?

Doug DeVos: Rolul WFDSA este important, fiind un conector pentru industrie la nivel global. Aceasta aduce laolaltă companii internaționale, managerii generali și echipele de management și, de asemenea, ne ajută să privim dincolo de granițe și să vedem ce se întâmplă cu industria la nivel global.

Este, de asemenea, un loc pentru organizațiile naționale de vânzări directe în care își pot împărtăși regulile de bună practică, unde organizațiile mai tinere pot fi sprijinite de cele cu mai multe experiență să implementeze codul de bună practică în piețele proprii.

Aducerea industriei laolaltă și împărtășirea poveștii noastre ca industrie globală sunt, după părerea mea, rolurile critice ale WFDSA.

Care credeți că sunt prioritățile WFDSA?

Doug DeVos: Prima – trebuie să fim împreună. Ca industrie, e nevoie să fim uniți, să lucrăm împreună,  având o înțelegere comună a provocărilor pe care le avem în față și a oportunităților pe care le prezintă piața.

A doua – e nevoie să înțelegem reglementările globale. Cei care stabilesc reglementările în fiecare piață se uită la ceilalți, prin urmare trebuie să îi ajutăm să înțeleagă mai bine definiția vânzărilor directe legitime. Cu cât legislația referitoare la industria noastră este mai clară și mai concisă, cu atât este mai probabil să avem un mediu de business la un nivel la care toți participanții corecți au oportunitatea să aibă succes.

A treia – să ne asigurăm că standardele după care operăm ca industrie sunt cele mai înalte posibil… că ne protejăm clienții, suntem focusați pe calitatea produselor și serviciilor și că noi, ca și companii membre facem lucrurile bune pe care spunem că le facem.

Plasarea clienților în centrul a tot ceea ce facem pentru această industrie este ceea ce a adus creșterea vânzărilor directe și vreau să fac tot ceea ce pot astfel încât să ne asigurăm că facem lucrurile corect acum astfel încât generațiile care urmează să aibă un viitor.

Ce le spuneți celor care se îndoiesc că vânzările directe vor rămâne la fel de puternice?

Doug DeVos: Le spun că cu atât de multe oportunități noi, produse și cu instrumentele aduse de noua tehnologie, vânzările directe sunt la fel de actuale și de în vogă așa cum au fost tot timpul.

Știți, spiritul antreprenorial este viu. Vedem acest lucru  tot timpul. Oamenii sunt în căutare de noi surse de venit – economia tradițională creează greu locuri de muncă și oportunități de câștig. Cu flexibilitatea și celelalte avantaje pe care le oferă vânzările directe – și categoriile puternice de produse pe care le găsiți în industria noastră – multe persoane găsesc vânzările directe potrivite pentru nevoile lor.

Citește aici interviul integral

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *