Talks Growth

Președintele Tupperware, Rick Goings, intervievat de WSJ la Davos 2014

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Talks GrowthPreședintele Tupperware, Rick Goings, care a participat și anul acesta la Forumul Economic de la Davos, desfășurat între 22 și 25 ianuarie, a acordat un scurt interviu pentru Wall Street Journal.

Cele mai mari creșteri ale companiei, spune Rick Goings, sunt în piețele emergente din Asia, unde infrastructura de retail este slab dezvoltată, unde există puține oportunități de câștig pentru femei și unde este concentrată 60% din populația globului. Întrebat ce alte  țări are în  vedere, președintele Tupperware a indicat China și Indonezia. „Se vorbește atât de mult despre China, cum că lucrurile nu mai merg la fel de bine. Noi nu suntem deloc îngrijorați. În China compania are creșteri de 2 cifre „, explică Rick Goings, făcând astfel referire la acuzațiile formulate în China împotriva Nu Skin de către ziarul local Cotidianul Poporului și  la scăderile cotațiilor acțiunilor unor companii de vânzări directe, care au apărut pe piața bursieră în urma acestor acuzații.

Referitor la schimbările pe care le remarcă din punct de vedere al consumatorilor, Rick Goings menționează mai multe aspecte. În primul rând, acela că evoluția comunicațiilor și a internetului au dus la o creștere a așteptărilor în ceea ce privește produsele de calitate, în sensul că obținerea lor se face mult mai rapid. În plus, acesta remarcă o creștere a clasei de mijloc din Asia, care va număra 1,7 miliarde de oameni în 7 ani, de la 500 de milioane în prezent. Generația născută între 1980 și 2000, mai spune Rick Goings, influențează și părerile consumatorilor din celelalte generații, pentru că atunci când se uită la o oportunitate, își doresc un sens al vieții, caută calitate și o vor pe loc. Un alt trend încurajator al momentului pentru vânzarea directă este neîncrederea în reclame, în paralel cu tendința de a urma recomandările și  sfaturile prietenilor.

Vizavi de noile ‘turbulențe’ de pe piața bursieră, reflectate în scăderile cotațiilor acțiunilor Herbalife, Usana, Nu Skin și chiar Tupperware (~ -12% în ultimele 2 săptămâni), Rick spune că nu este deloc îngrijorat, pentru că Tupperware se axează mult pe pregătirea oamenilor, astfel încât ei să poată face vânzări la consumatorii finali.

VEZI INTERVIUL CU RICK GOINGS

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar