model

Pregătiri pentru definirea profilului motivațional al românilor

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

modelȘtim cu toții că suntem diferiți. Noi, ca indivizi, suntem diferiți unul de altul. Noi, ca nație suntem un popor diferit față de altele, gândim diferit, simțim diferit și, foarte important, ne comportăm, reacționăm și ne motivăm diferit. Inclusiv în afaceri și, deci și în Network Marketing, ne motivăm și acționăm diferit. Astfel, există companii de vânzări directe care au strategii diferite în funcție de zonă sau chiar de țară. Un mare avantaj al acestor companii este că au lideri zonali care construiesc practic rețelele de distribuție, lideri care, evident, au un profil asemănător oamenilor cărora le vorbesc și care deseori sunt consultați de companii referitor la promoții sau alte aspecte ale dezvoltării companiei într-o anumită piață.

Te-ai gândit vreodată că ai un anumit tipar, un anumit profil motivațional? Cum ar fi să știi exact ce anume te face să mergi mai departe atunci când nu ai chef? Cum ar fi însă să știi ce anume îi motivează pe oamenii din echipa ta, astfel încât să îi poți ajuta să își atingă potențialul maxim? Cum ar fi pentru companiile de profil să înțeleagă de ce are loc migrația oamenilor dintr-o rețea în alta?

Cu o soluție în acest sens vine Asociația Coevolve, care intenționează să lanseze în scurt timp un proiect menit să definească modelul național de performanță. Acesta poate fi realizat doar cu implicarea cetățenilor români (care, de asemenea, lucrează în România), prin completarea unor chestionare de profilare, pe site-ul www.amp.ro. Inițiatorii proiectului garantează securitatea informațiilor și le oferă acces oamenilor, în schimbul participării în proiect, la rezultatele profilărilor. Mai exact, este vorba despre două chestionare de profilare, IWAM și VSQ, a căror completare durează între 20 și 30 de minute.

Iată câteva din lucrurile pe care le-ar putea indica modelul național de performanță:

– ce anume îi motivează pe români

– cum este cel mai probabil să se comporte românii, nu doar cum sunt instruiți să se comporte în activități profesionale

– cum pot fi implicați în activități

– cum pot fi susținuți pentru a avea performanțe și productivitate ridicate

– cum preferă se comunice și ce limbaj îi motivează

– cum se poate aplana conflictul dintre doi oameni în România.

Pe scurt, sistemul de profilare măsoară motivația individuală, care estimează performanța la locul de muncă, este prezent la nivel global și adaptat cultural, fiind disponibil în 21 de țări și în 14 limbi.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar