learning and development

Pregatire si dezvoltare (L&D) la Amway

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

learning and developmentAfacerea de zi cu zi la Amway observă compania croindu-şi drum printre provocările globale: 92% din afacere este condusă la nivel internaţional, iar organizaţia are peste 21.000 angajaţi.

LeAP – sau programul de accelerare a leadership-ului – este o iniţiativă de dezvoltare exclusivă a Amway, care a fost considerată de Bersin de la Deloitte ca una din cele mai de viitor gândite platforme în învăţare experienţială.

Programul, care se desfăşoară la fiecare doi ani, începe printr-un „mini-MBA”, în care între 15 şi 21 de oameni la nivel de execuţie iau parte la pregătire în Thunderbird School of Global Management, parte a Universităţii Arizona.

Participanţii la program sunt împărţiţi în trei grupe şi li se prezintă o problemă de business, asupra căreia au la dispoziţie patru luni să lucreze.

Rezultatul muncii lor este apoi prezentat celor 12 executivi de top de la Amway.

„Avem un feedback foarte bun. De fapt, tocmai am numit un nou CMO (chief marketing officer)… absolvent al acestui program”.

                Kee Meng Yeo, şef management resurse umane Amway

Beneficiile L&D (learning and development – învăţare şi dezvoltare) sunt evidente pentru angajatorii din toată lumea – această recunoaştere este clară, din vreme ce organizaţiile acordă o prioritate crescândă L&D.

Dar nu numai angajatorii preţuiesc L&D – lipsa de oportunităţi în L&D este una din cele mai des citate cauze pentru care oamenii părăsesc un serviciu. Practic, 40% din lucrătorii care primesc o pregătire defectuoasă părăsesc locul de muncă în decurs de un an.

Pentru Yeo, valoarea noilor iniţiative educaţionale este determinată cu ajutorul modelului organizaţional de învăţare în cinci piloni.

Cei cinci piloni pot fi plasaţi ca întrebări:

learning and development1

  • Este învăţarea eficace şi angajaţii asimilează ceea ce au de învăţat?
  • Este eficientă; programele operează în cadrul bugetului companiei?
  • Este accesibil angajaţilor din toată organizaţia?
  • Sunt angajaţii mulţumiţi cu oportunităţile de creşte şi de dezvoltare?
  • Este managementul satisfăcut cu investiţia financiară?

Sursa: hcamag.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar