PM-International AG a înregistrat vânzări de 632 milioane dolari în 2017

PM-International AG a înregistrat vânzări de 632 milioane dolari în 2017

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

PM-International AG a înregistrat vânzări de 632 milioane dolari în 2017PM-International AG a înregistrat vânzări de 632 milioane dolari în 2017, reprezentând o creștere de 37,2% față de anterior. Anunțul a fost făcut de Rolf Sorg, CEO al PM-International AG, la evenimentul de început de an organizat de compania germană la Mannheim Maimarkt. Din cei 3.300 de parteneri de vânzări care au luat parte la eveniment, peste 400 au fost premiați pentru performanțele pe care le-au înregistrat.

CEO-ul, în vârstă de 54 ani, a avut toate motivele să fie exuberant și mulțumit de rezultatele companiei sale: inaugurarea celui de-al treilea depozit în Speyer, pătrunderea pe piața din India, obținerea primului premiu pentru bio-inovare în cooperare cu Institutul de Tehnologie din Luxemburg (LIST), lansarea FitLine în Tailanda, precum și a altor produse noi – Munogen și D-Drink – care au înregistrat peste 60.000 unități vândute în prima săptămână.

Sorg a anunțat pentru 2018 organizarea celui de-al 25-lea Congres Aniversar, pe 9 iunie, la SAP Arena din Mannheim, la care vor lua parte 13.000 de parteneri și angajați, și lansarea unui produs care va oferi o mai mare deschiderea în piață. El a adăugat că, numai în Germania piața are un potențial de peste 1,2 miliarde USD, piața mondială fiind estimată la peste 36 miliarde USD.

Pe măsură ce populația și puterea de cumpărare continuă să crească în următorii 40 ani, potrivit WTO (World Trade Organisation), numărul persoanelor care-și vor putea permite produsele PM va crește de la 3 miliarde la 5, pe plan mondial.

Despre PM International AG

PM-International AG este o companie germană care dezvoltă și comercializează suplimente și cosmetice de înaltă calitate, majoritatea patentate, sub mărcile proprii FitLine și BeautyLine, în segmentul premium. Competența esențială a companiei o reprezintă conceptul de transport al nutrienților: conceptul exclusiv de transport al nutrienților (NTC) presupune aducerea nutrienților exact în locul în care este nevoie de ei, la nivel celular! De la interior către exterior. Pentru a putea asigura un standard înalt de calitate, PM-International inspectează continuu produsele prin serviciile independente ale TÜV SÜD ELAB. Consumatorul poate vizualiza analizele produsului achiziționat prin scanarea codului QR de pe ambalaj și introducerea sa pe website-ul TÜV SÜD ELAB, ceea ce este unic în industria de profil.
PM-International își comercializează produsele în peste 35 țări, iar în 2017 compania a înregistrat un venit total de 632 milioane USD.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar