Direct-Selling-1

Piața vânzărilor directe din Bulgaria, rezultate și perspective

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...
Direct-Selling-1Euromonitor a realizat un studiu în care arată principalele tendințe ale vânzărilor directe din Bulgaria, în 2016, dar și perspectivele pe care le are această industrie în țara vecină.
 
Tendințe
 
Factorul cheie care influențează performanțele principalilor jucători pe piața vânzărilor directe din Bulgaria este situația forței de muncă a fiecărei companii de vânzări directe. Surse din industrie arată că numărul total al reprezentanților vânzărilor directe a crescut într-un ritm susținut în 2016, în ciuda unor relativ bune cifre privind forța de muncă, care arată că numărul șomerilor a scăzut cu 20% în prima jumătate a anului trecut.
 
Peisajul competițional
 
Avon și Oriflame sunt principalele branduri în vânzările directe din Bulgaria, fiecare dintre ele înregistrând o creștere cu 1%. Avon a avut vânzări de 60 de milioane de leva (aproximativ 30,7 milioane euro), în timp ce Oriflame – de 20 de milioane de leva (10,2 milioane euro). Ca urmare, Avon a rămas la 39% din piață în 2016, iar Oriflame a înregistrat o cotă de piață de 13%. Creșterile limitate înregistrate de acești doi mari jucători reflectă declinul din industria produselor de frumusețe și îngrijire personală, datorat puternicei competiții pe care o fac magazinele tradiționale și vânzătorii pe internet.
 
Perspective
 
În următoarea perioadă, este de așteptat ca vânzările directe să înregistreze o creștere de un procent, la prețurile din 2016, până la 162 milioane leva (aproape 83 milioane euro). Este o performanță slabă comparativ cu creșterea de 4% de anul trecut. Dar proiecțiile reținute pentru industria vânzărilor directe sunt bazate pe faptul că se va intensifica semnificativ competiția cu vânzătorii pe internet, în special în domeniul produselor de frumusețe și îngrijire personală, a celor generale de sănătate și a articolelor menajere și mobilei. Pe lângă asta, faptul că, în prezent, sunt atât de mulți jucători pe piața vânzărilor directe este de așteptat să stimuleze competiția pentru a micșora prețurile, ceea ce va scădea rezultatele.
Sursa: Euromonitor

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar