bunuri de consum

Piața bunurilor de larg consum: Turcia, cea mai mare creștere în Europa

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

bunuri de consumPotrivit ultimelor cifre de la Nielsen, piața bunurilor de larg consum care include și articolele de toaletă a crescut cu 11,6% în trimestrul al doilea în Turcia, plasând-o în fruntea Europei, față de creșterea medie care a fost de 1,2%.

Dintre cele 21 de țări studiate, Turcia este urmată de Finlanda cu o creștere de 4,2% și de Norvegia, cu doar 2,3%. Deși marja de profit este mică pentru aceste produse, mai ales pentru vânzători față de producători/furnizori, în general se vând în cantități mari.

Nielsen mai dezvăluie și o scădere a volumului de vânzări cu 1,5% a vânzărilor din sectorul bunurilor de larg consum în trimestrul al doilea din 2013, iar din cele 21 de țări, doar Turcia, Norvegia și Elveția au înregistrat creșteri ale volumelor vândute.

O explicație dată de analiștii europeni ar fi faptul că Paștele a fost în primul trimestru în acest an și astfel vânzările din al doilea trimestru au suferit pierderi de 1-1,5 procente din creșterea volumelor vândute.

Sursa: Cosmeticsdesign-europe.com

Foto: gbgindonesia.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar