Pentru a cincea oara in 50 de ani. Vezi noua campanie publicitara lansata de Amway in America de Nord

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Noua campanie publicitară „Noi suntem Amway” oferă o alternativă la tradiționalele locuri de muncă fixe, într-un birou, de la ora 9.00 la 5.00. Campania, care va fi difuzată un an la tv, în presa scrisă și în cea digitală, se concentrează pe avantajele de a deține afaceri independente și include teme care subliniază posibilitatea de a fi propriul șef, cu un program de lucru flexibil și câștiguri suplimentare, în timp ce îți urmărești obiectivele individuale.

Aceasta este a cincea oară în 54 de ani de istorie Amway când compania s-a angajat într-o campanie de publicitate destinată consumatorilor, pentru a-și promova produsele exclusive, costurile mici de start-up și 100% garanție a satisfacției. „Ca și în campaniile de publicitate din trecut, scopul este de a crește luarea în considerare a Amway ca o oportunitate de afaceri și simplificarea prezentării cu succes a planului de către proprietarii de afaceri Amway”, a declarat Jori Hartwig, Chief Marketing Officer al Amway în America de Nord.

Campania a fost dezvoltată în parteneriat creativ cu agenția de branding The Great Society of Portland – Oregon, și poate fi vizualizată aici: WE ARE AMWAY

Videoclipul va apărea la televiziunile din piețele majore, inclusiv New York, Los Angeles și Miami. Reclama în varianta tipărită va apărea în numărul din septembrie al revistei “People” și în cele din octombrie ale publicațiilor “Money” și “Entrepreneur”. Campania include, de asemenea, și o prezență digitală robustă pe o varietate de site-uri dedicate antreprenorilor.

Sursa: Market Watch

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar