20151003_115836

Paul Taira, Triplu Diamant ASEA: Cheia succesului în network marketing este consecvența

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

20151003_115836Eveniment special ASEA, în 3 octombrie 2015, la București. Asta, deoarece partenerii independenți ai companiei și invitații acestora au primit informații despre produse și despre oportunitatea financiară oferită de ASEA de la Anja Rogan-Pirc, Director de Marketing pe Europa al companiei, și de la Paul Taira, Triplu Diamant ASEA.

Întâlnirea a debutat cu o expunere a oportunității oferită de Paul Taira, care a zugrăvit viziunea sa, menționând avantajele de care pot beneficia cei care aleg în acest moment să devină parteneri cu această firmă:

-tehnologia exclusivă, protejată de numeroase patente, validată științific: Cele 2 produse ale companiei, suplimentele conținând moleculele de semnalizare redox –  atat sub forma lichidă, buvabilă (ASEA), cât și sub forma de gel (RENU 28)-  au în spate o cercetare științifică foarte laborioasă, începută încă din anii 1990 și încununată în 2009 prin sinteza chimică și stabilizarea în afara organismului uman a acestor molecule având roluri esențiale în sănătatea celulară, tehnologie care a primit în anul 2015 validarea unuia dintre cele mai prestigioase laboratoare biochimice din SUA, Bioagilytics;

-experiența cumulată în afaceri (peste 200 ani) și în network marketing (peste 100 ani) a echipei de management a companiei;

-robustețea economică a companiei, care a trecut cu brio pragul critic al primilor cinci ani de existență, neavand credite și fiind profitabilă încă din primul an de la înființare și până în prezent. Faptul că aceasta a reușit să intre în topul celor mai importante 100 de companii de network marketing, iar în 2014 a primit premiul oferit de publicația germană Network Karriere pentru cultivarea valorilor celor mai etice. În anul 2015, ASEA a avut o creștere moderată de cca 10%. Firma a plătit până în prezent comisioane în valoare de 200 milioane de dolari SUA și are o capacitate de producție nouă, certificată FDA, NSF, GMC și Kosher, care poate produce anual produse în valoare de 800 milioane de dolari SUA;

– faza actuala, denumită post-startup si pre-momentum (înainte de creșterea puternică), este considerată cea mai favorabilă în care un nou asociat s-ar putea alatura acestei companii, acest lucru fiind validat prin studii științifice realizate de institute de prestigiu, așa cum este Dermatest din Germania.

– noua unealtă foarte modernă de management al echipei introdusă în biroul virtual anul trecut, denumită ABC (ASEA Business Coach), care oferă un sistem de perfecționare a asociaților;

– programul dedicat dezvoltarii liderilor, denumit programul pentru obținerea performanței la vârf (peak performance program), care constă în organizarea unor evenimente regionale europene trimestriale, care vizează dezvoltarea leadershipului, ultimul desfasurat la Mainz, Germania între 24-25.09.2015, iar următorul urmând a avea loc la Veneția între 12-14.11.2015;

Noi am adăuga informația că în această vară, mai exact din 19.06.2015, ASEA a primit un A+ potrivit standardelor de acreditare BBB, standarde care includ angajamentul companiei de a face toate eforturile pentru a soluționa orice reclamație venită din partea clienților.

Anja Rogan-Pirc a completat ziua cu viziunea companiei, dar și cu cele mai recente informații despre produsele companiei. Astfel, a prezentat rezultatele celor mai noi studii realizate cu RENU 28 în celulită, o condiție care afectează peste 90% din femei, studii care au arătat că RENU 28 este extrem de eficient în reducerea celulitei după doar 12 săptămâni de utilizare, precum și noile promoții lansate de companie, dotate cu excursii la Disneyland Orlando (Florida), precum și numeroase premii în bani cash pentru cei mai harnici asociați ASEA.20151003_114322

Au mai luat cuvântul liderii aflați la cele mai înalte niveluri din Romania, Dr. Constantin Erena, asistent universitar, medic primar boli interne, specialist cardiolog, executiv PLATINUM, precum și executivii GOLD: Veronica Florea, Ovidiu Ciornea, Constantin Gheorge Florea, Dr. Profira Alupei si Adrian Dumitru.

În finalul acestui eveniment, Triplul Diamant Paul Taira a avut un discurs dedicat în special partenerilor constructori de rețea, în care a explicat prin ce se diferențiază ASEA de celelalte companii de network marketing de pe piață, insistând asupra elementelor fundamentale în obținerea succesului în aceasta firmă: consecvența în activitate și importanța follow-up-ului și a duplicării corecte a afacerii.

Desigur, MLM News nu putea rata o întâlnire, fie ea și de doar câteva minute cu Paul Taira. Acesta ne-a răspuns la fel de simplu și la obiect la câteva întrebări: De ce Network Marketing? De ce ASEA? Care este cheia succesului în Network Marketing?

Vă invităm să urmăriți răspunsurile în clipul de mai jos:

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentariu (1)

  1. Victorina Dumitru

    Cheia succesului în network marketing este consecvența, spune Paul Taira, Triplu Diamant ASEA in intalnirea din 03 Octombrie 2015 la Bucuresti

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *