cosmetics

Patru tendințe de urmărit în industria frumuseții și a îngrijirii personale

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

cosmeticsAnalista de piață Pei Ying Long subliniază trend-urile majore și evoluția pieței pentru industria cosmetică din ultimii 5 ani și predicțiile pentru viitorul acestei industrii. Pei Ying va dezvolta acest subiect la In-Cosmetics Asia, conferința și expoziția principală pentru ingrediente în îngrijirea personală, ce va avea loc în Bangkok, între 4 și 6 noiembrie a.c.

Iată cele 4 tendințe:

1. Consumatorii care devin din ce în ce mai experimentați cu tehnologia, impun prin mass-media socială (Instagram și Facebook), noi trend-uri care guvernează succesul brand-urilor de cosmetice. Moda de a posta ‘selfie’-uri a modificat metoda de alegere a cosmeticelor și culorilor în una care să arate bine în poze.

2. Alt trend-cheie este reprezentat de interesul arătat de consumatori pentru produsele combinate, de tip 3 în 1.

3. De asemenea, migrarea de la produsele de salon către produsele pentru acasă din ce în ce mai performante, în special cele de machiaj, este un alt trend de urmat pentru companiile de cosmetice.

4. Creșterea segmentului de bărbați interesați de produse anti-îmbătrânire este un al patrulea trend important, ce va fi prezentat în cadrul conferinței.

Industria frumuseții și îngrijirii personale a înregistrat vânzări de 454 miliarde de dolari în 2013, din care Asia Pacifică a totalizat 28%. În timp ce piața matură din Japonia a înregistrat o scădere de 2 cifre, restul țărilor au înregistrat creșteri în frunte cu piețe majore precum China sau dinamice precum Vietnam.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar