Patru secrete ale prospectării

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Prospectarea este o altă cheie către succesul unei afaceri de network marketing și nu numai. Iată câteva secrete împărtășite de Doug Firebaugh pe Passionfire.com.

1. În orice conversație, telefonică, pe messenger, scrisă, pe skype, în cadrul unei întâlniri publice sau prezentări, folosiți numele prospectului sau invitatului. Dacă sunteți într-o întâlnire acasă, la un hotel sau la un prânz, prezentați-vă înainte de începutul întâlnirii.

Numele prospectului este extrem de important în comunicare. Este cel mai cunoscut cuvânt și cel mai plăcut auzului unei persoane. De aceea e nevoie să îl folosiți și folosiți-l des. Nimic nu poate ține audiența mai concentrată decât utilizarea numelor invitaților într-o conversație sau chiar într-o prezentare. Aceștia vor lua notițe și vor fi atenți la dvs.

2. Prospectați acolo unde sunt oamenii, nu unde vă simțiți confortabil. Prospectați dincolo de zona dvs. de confort pentru a vă dezvolta afacerea la un nou nivel.

Este ca un cerc vicios din care nu puteți ieși: continuați să mergeți în același loc, să vă întâlniți cu aceiași oameni cu care vă simțiți confortabil, dar care nu vă vor urma în afacere sau nu vă vor cumpăra produsele; mergeți la aceleași magazine, la aceeași sucursală a băncii, frecventați aceleași vechi locuri… nicio variație.

Sunt mai mulți prospecți pe facebook decât vă puteți imagina. La fel pe Linkedin. Nu vă simțiți confortabil să prospectați online? Nicio problemă. Sunt mai mulți prospecți la întâlnirile de la Camera de comerț decât puteți întâlni dacă ați merge la 10 filme. Sunt la fel de mulți prospecți la târguri sau la fel de mulți prospecți într-un mall.

3. Atunci când prospectați, nu faceți doar o muncă de recrutare. Arătați-le posibilitățile oferite de oportunitatea dvs. și cum îi poate ajuta aceasta să își îndeplinească visurile. Lăsați-i astfel să vină singuri către soluția oferită de dvs., să se recruteze singuri. Nimic mai simplu: indentificați problema sau nemulțumirea prospectului, oferiți-i soluția dvs. și arătați-i cum poate rezolva problema respectivă muncind împreună cu dvs.

4. Renunțați la prospectare. Încurajați-o, explicați-i persoanei cu care discutați tot ceea ce oferă afacerea dvs. Lăsați-o să simtă afacerea, nu doar să audă despre ea. Fiți liderul pe care să îl urmeze. Vorbiți-i din inimă și arătați-i că vă pasă de problemele sale, așa cum vă pasă de problemele unui prieten: un prieten vă va urma mai usor decât vă va urma cineva care nu vă cunoaște.

Sursa: Passionfire.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar