2015

Patru directii prioritare pentru îngrijirea pielii în 2015

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Nicole TyrimouPreviziunile unui analist de frumuseţe şi îngrijire personală: Nicole Tyrimou

Cu o dezvoltare de noi produse în domeniul îngrijirii pielii fără precedent în 2014, iată că Estée Lauder atrage asupra ei luminile rampei cu o achiziţie făcută în cea mai mare viteză. După doi ani de inactivitate, compania a achiziţionat două branduri nord-americane din nişa de îngrijire a pielii (GlamGlow şi Rodin Olio Lusso) pe parcursul a două luni. Unilever nu s-a lăsat mai prejos, cu achiziţionarea brandului britanic de îngrijire naturală a pielii REN, la începutul lui 2015, arătând astfel că este anul nişei. În plus, influenţa frumoasă a Asiei în domeniul îngrijirii pielii devine din ce în ce mai puternică, de la inovare la „tabieturile” multi-trepte, iar continentul, în special Coreea de Sud, este din ce în ce mai mult privită ca tărâmul sfânt al inovării în îngrijirea pielii. În sfârşit, 2014 a fost un an bun pentru companii în promovarea de cosmetice „fără cruzime”, o tendinţă aşteptată să continue în 2015, India interzicând 2015importul de cosmetice testate pe animale, iar China stopând testarea obligatorie pe animale a cosmeticelor fabricate pe plan local.

Tehnologia şi diagnosticele se concentrează pe frumuseţe

Îngrijirea pielii rămâne principalul cotizant la creşterea absolută şi produce cam un sfert din veniturile anuale din frumuseţe, iar inovaţia, un factor cheie al creşterii, va rămâne prioritară pentru companiile din domeniu. Apariţia dispozitivelor pentru îngrijirea pielii, de la curăţare la anti-ageing şi măşti de faţă electronice, a zguduit deopotrivă competiţia din teren şi inovare în îngrijirea pielii.

De la nişă la „magistrală”

MascăAşa cum a dovedit-o ultima achiziţie a lui Estée Lauder (vezi mai sus), nişa este noul mainstream. De fapt, zone mici de produse din domeniul îngrijirii pielii, cum ar fi măştile de faţă şi tratamentele specializate precum uleiurile au crescut foarte puternic.

„Asia-ficarea” în îngrijirea pielii continuă

Înfluenţa Asiei în îngrijirea pielii este de aşteptat să rămână consistentă în 2015, incluzând concepte, produse, formate şi beneficii novatoare.

Se extinde interzicerea testării pe animale

Legislaţia a influenţat mereu tendinţele în cosmetică, în principal în îngrijirea pielii. În 2014 accentul s-a pus pe interzicerea testării pe animale în pieţele noi şi a fost de succes în India şi statul Sao Paulo din Brazilia, unde s-au emis legi care interzic testarea cosmeticelor pe animale în restul Braziliei, Taiwan, Australia, SUA şi Noua Zeelandă. Mai mult decât atât, China a oprit testarea obligatorie pe animale a produselor produse pe plan local.

Sursa: blog.euromonitor.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar