Hus

Pasionatii de sport din Romania au intrat in Cartea Recordurilor!

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

HusGUINNESS WORLD RECORDS® confirma un nou record mondial stabilit de Herbalife pentru cel mai mare numar de participanti la o sesiune de antrenament fizic intens – High Intensity Interval Training (HIIT) –  in decurs de 24 de ore (#WorldWorkout).

Sâmbătă dimineața, zeci de mii de Membri Independenți Herbalife — alături de clienții, prietenii și familiile lor — au găzduit astfel de sesiuni de exerciții fizice în diferite locatii precum  parcuri, sali de sport sau diverse spații publice locale din 82 de țări.

În Romania, peste 2000 participanți au ales mișcarea în locul sedentarismului și au făcut sport concomitent în cele 26 de orașe înscrise în eveniment. Anca Bucur, Miss Fitness Universe și sportiv sponsorizat Herbalife, a coordonat o sesiune specială, în București, unde 120 de oameni au acceptat provocarea de a intra în Cartea Recordurilor printr-o acțiuHbucne inedită de promovare a importanței activității fizice: cel mai mare grup care face fitness simultan.

Sesiunile de antrenament au demarat sămbătă în orașe de pe întregul glob, începând cu Auckland, în Noua Zeelandă și au continuat și in alte colturi ale lumii:  India,  Asia in Phnom Penh din Cambodgia, Kuala Lumpur din Malaezia și Hong Kong din China, Seul din Coreea de Sud, Italia, Franta, Spania, Polonia, Rusia, Turcia, Grecia, Romania. Acțiunea a culminat cu sesiunea derulată în clădirea de birouri unde își are sediul compania Herbalife, în complexul LA Live din centrul orașului Los Angeles. Acolo, Samantha Clayton, Director în Fitness și Educație în cadrul Herbalife, a coordonat o sesiune de antrenament cu peste 4000 de persoane.

“Este o inițiativă extraordinară pentru echipele Herbalife și pasionații de fitness care a generat mult entuziasm și implicare la nivel global. Mii de oameni s-au unit în comunitățile locale pentru a transmite un mesaj simplu, dar puternic: mișcarea înseamnă sănătate și energie pozitivă” a declarat Michael Johnson, Chairman și CEO al Herbalife

Evenimentul a prilejuit o strângere de fonduri la nivel mondial, în beneficiul Fundației Herbalife Family și al programului său Casa Herbalife, care susține și finanțează peste 100 de programe de sănătate și nutriție din întreaga lume. Programele sunt dedicate copiilor orfani sau defavorizate sau care trăiesc în condiții de risc, în zone defavorizate din toată lumea. În Romania fondurile sunt direcționate către Casa Cireșarii II din București, sectorul 5.

Participanții au trimis mesaje pe mediile de socializare despre această zi, folosind hashtag-ul #WorldWorkout. Pentru mai multe informații despre eveniment, accesați WorldRecordWorkout.com.

Evenimentele celebrează a 35-a aniversare a companiei. Începând din anul 1980, Herbalife ajută oamenii să ducă o viață mai bună, optând pentru mișcare și o nutriție mai sănătoasă.

Despre Herbalife®

Herbalife® oferă o gamă variată de produse pentru controlul greutăţii obţinute în urma unor cercetări ştiinţifice, suplimente nutriţionale menite să sprijine un stil de viaţă activ şi sănătos, precum si produse pentru îngrijirea personală. Portofoliul Herbalife® include shake-uri proteice, batoane înlocuitoare de masă şi gustări proteice; suplimente nutritive pentru fitness şi energie; produse pentru îngrijire personală şi produse pentru îngrijirea tenului.

Herbalife Ltd (abreviere: HLF) este o companie internaţională din domeniul nutriţiei care comercializează produse pentru controlul greutăţii, suplimente nutritive şi produse de îngrijire personală printr-un sistem de vânzări directe. Produsele Herbalife® sunt vândute în peste 90 de ţări prin intermediul unei reţele de peste 2.5 milioane de membri independenţi. Compania susţine Herbalife Family Foundation şi Programul Casa Herbalife în scopul îmbunătăţirii nutriţiei copiiilor din întreaga lume. Pentru mai multe informaţii legate de compania Herbalife®, puteţi accesa website-urile www.herbalife.com, www.herbalife.ro.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar