Oriflame, sponsorul WTA până în 2014

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Este oficial! Oriflame este brandul cosmetic şi sponsorul Asociaţiei Internaţionale a Jucătoarelor de Tenis (WTA). Parteneriatul dintre Oriflame și WTA semnat în 2011 a fost prelungit până la finalul lui 2014 și a fost extins la nivel mondial, incluzând și cele două Americi și zona Asia – Pacific.

Asemeni companiei Oriflame, WTA acoperă o zonă multiculturală, cu jucătoare din 96 de națiuni. Parteneriatul dintre cele două branduri va fi semnalat atât prin utilizarea însemnelor WTA în cataloagele Oriflame și canalele companiei de social media, cât și prin prezența numelui Oriflame pe site-urile WTA în mai multe limbi și canalele WTA de tipul Facebook, Twitter și You Tube.

Potrivit unui studiu recent, consultanții Oriflame sunt mândri de acest parteneriat care, de asemenea, face cunoscut brandul cosmetic unor potențiali noi clienți. Și reprezentanții companiei se declară încântați de prelungirea parteneriatului cu WTA, o organizație care, spun aceștia, “asemeni nouă, le oferă femeilor o cale spre success, frumusețe și încredere, o cale să își transforme visurile în realitate.”

Fondată în 1967, compania de vânzări directe Oriflame, axată pe cosmetice, are operațiuni în peste 60 de țări, prin intermediul a aproximativ 3,6 milioane de consultanți independenți care generează anual vânzări de 1,5 miliarde de euro.

Sursa: Oriflame.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentarii (0)

  1. marinela

    eu 27673…. cred si echipa mea….. aducem felicitari firmei …in acest sens

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar