oriflame1-k99b-621x414livemint

Oriflame pariază mult pe îngrijirea pielii şi wellness, într-un nou asalt strategic

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
oriflame1-k99b-621x414livemintCompania Oriflame intenţionează să se concentreze pe gama recent lansată de produse de wellnes şi pe „deja consacrata” categorie de produse de îngrijire a pielii, scrie Live Mint.
 
Firma suedeză de vânzări directe este cunoscută pentru gama sa largă de produse de frumuseţe şi de îngrijire personalizate, dar, ca urmare a schimbărilor petrecute pe plan mondial, încearcă să-şi schimbe strategia.
 
„În anii următori, aceste produse (skincare și wellness) vor fi categoriile noastre eroine, în lume şi în India”, a declarat la New Delhi, Alexander af Jochnick, preşedintele consiliului director Oriflame, adăugând că aceste două categorii vor fi susţinute de produse cosmetice şi de parfumuri.
 
Oriflame a lansat gama de wellness în India, în februarie 2015, la şase ani după punerea în vânzare pe piaţa mondială. La categoria wellness, firma oferă, în India, shake-uri nutriţionale şi supe.
 
„În anii următori, vom avea mai puţine produse de îngrijire personală. Încercăm să limităm produsele non-skincare şi non-wellness, dar este un proces foarte lent”, a subliniat Jochnick.
 
Oriflame speră să crească ponderea produselor de îngrijire a pielii şi welness în cifra sa de afaceri pe plan mondial de la 34% la cel puţin 50%. Acum, produsele de îngrijire a pielii contribuie cu 25%, iar cele de wellness – doar cu 9%.  
 
Şeful companiei a adăugat că mişcarea strategică pe care o face Oriflame este determinată de tendinţele globale. „Îngrijirea pielii a fost mereu, în mod natural,  o arie de interes pentru noi, dar wellness-ul este o tendinţă foarte interesantă. Oamenii din toată lumea sunt preocupaţi de sistemul imunitar, greutate corporală şi diabet”, a subliniat Jochnick.
 
Potrivit studiilor Kantar IMRB, procentul celor care fac mişcare în mod regulat a crescut cu 14%. Este vorba despre cei care optează pentru marş, alergare sau aerobic. În plus, tot mai multe persoane sunt mai prudente şi optează pentru un control periodic al sănătăţii şi verifică atent conţinutul nutriţional al produselor cumpărate.
Oriflame operează în 60 de ţări şi a înregistrat o cifră de afaceri de 1,25 miliarde euro începând cu martie 2016.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *