Oriflame a raportat o creștere cu trei procente a vânzărilor în anul 2016. Compania suedeză specializată în produse de frumusețe a înregistrat venituri anuale totale de 1,2 miliarde euro, în monedele locale, în creștere cu 12% față de 2015.
Piața din Rusia a reprezentat 17% din vânzările grupului în 2016, cea din China – 11%, Mexicul a adus 7% iar Polonia – 4 procente.
„2016 a fost un an în care am făcut pași semnificativi pentru a îmbunătăți poziția mondială a Oriflame și în care succesul liderilor noștri de vânzări online și obișnuința de a cumpăra produse de îngrijire a pielii și de wellness au atins un nou nivel”, a declarat Magnus Brännström, CEO Oriflame.
În al patrulea trimestru, veniturile au crescut cu 5 procente, la 355,1 milioane euro, în timp ce vânzările în monedele locale s-au mărit cu 8%.
Numărul consultanților activi înregistrați – cei care au făcut o comandă în ultimele trei luni – a scăzut cu 7 procente, la trei milioane.
Compania a înregistrat un profit de 25,2 milioane euro în respectivul trimestru, cu un câștig de 1,18 euro per acțiune, față de 0,62 cu un an înainte.
Profitul operațional a fost de 42 milioane euro, mai mare decât cel estimat de analiști, 40,7 milioane.
Oriflame este companie suedeza, NU ELVETIANA