oriflame1

Oriflame a înregistrat o creștere a vânzărilor în 2016

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

oriflame1Oriflame a raportat o creștere cu trei procente a vânzărilor în anul 2016. Compania suedeză specializată în produse de frumusețe a înregistrat venituri anuale totale de 1,2 miliarde euro, în monedele locale, în creștere cu 12% față de 2015.

Piața din Rusia a reprezentat 17% din vânzările grupului în 2016, cea din China – 11%, Mexicul a adus 7% iar Polonia – 4 procente.

„2016 a fost un an în care am făcut pași semnificativi pentru a îmbunătăți poziția mondială a Oriflame și în care succesul liderilor noștri de vânzări online și obișnuința de a cumpăra produse de îngrijire a pielii și de wellness au atins un nou nivel”, a declarat Magnus Brännström, CEO Oriflame.

În al patrulea trimestru, veniturile au crescut cu 5 procente, la 355,1 milioane euro, în timp ce vânzările în monedele locale s-au mărit cu 8%.

Numărul consultanților activi înregistrați – cei care au făcut o comandă în ultimele trei luni – a scăzut cu 7 procente, la trei milioane.

Compania a înregistrat un profit de 25,2 milioane euro în respectivul trimestru, cu un câștig de 1,18 euro per acțiune, față de 0,62 cu un an înainte.

Profitul operațional a fost de 42 milioane euro, mai mare decât cel estimat de analiști, 40,7 milioane.

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentariu (1)

  1. Daniela Dan

    Oriflame este companie suedeza, NU ELVETIANA

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *