Levilon

Obiectivul nostru este acela de a-i converti pe cati mai multi fumatori clasici in „vaperi” – interviu cu Frank Verhoogen, senior supervisor Levilon

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 4,20 out of 5)
Se încarcă...

LevilonMLM News: Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre Levilon, afacere MLM cu totul noua pe piata romaneasca.

Frank Verhoogen: Fondata in 2013, Levilon este o companie olandeza, cu sediul in Rotterdam, care, incepand cu septembrie 2014 propune pe piata europeana o tigara electronica inovativa, eleganta, conforma standardelor impuse de normativele europene in materie, oferind in acelasi timp, un program unic de marketing afiliat.

MLM News: Statisticile, pe care le cunoasteti probabil mai bine ca noi, arata ca Romania are un procent ridicat de fumatori. V-ati bazat si pe acest aspect cand ati decis sa deschideti piata din Romania cu tigarile electronice?

Frank Verhoogen: Intr-adevar statisticile ne arata ca Romania este una dintre tarile europene cu cel mai mare numar de fumatori (circa 5 milioane), insa obiectivul nostru este sa oferim, prin produsele Levilon, o alternativa mai sanatoasa tuturor fumatorilor din Europa, ca dovada ca, in prezent, produsele noastre sunt comercializate in Olanda, Belgia, Serbia si Germania.

MLM News: Am vazut ca pachetul de start, ca sa spunem asa, costa aproape 50 de euro, constand in tigara electronica si consumabile. Odata facut pasul, cat il costa pe un (fost) fumator lunar acele consumabile pentru reincarcare cartomizoare (dispozitive de vaporizare)? Pentru comparatie, un fumator „clasic” pufaie circa 600 RON lunar…Frank Verhoogen

Frank Verhoogen: Un cartomizor Levilon costa 2,80 euro si echivaleaza cu aproximativ 25o de „pufuri”. Pe site-ul companiei exista posibilitatea de a calcula exact cat economiseste un fumator zilnic/saptamanal/lunar si anual,  in fuctie de pretul tigarilor clasice pe care le fumeaza si de numarulul tigarilor. Economia este oricum in jur de 200 de ron pe luna (https://www.levilon.com/calculator).

Facem urmatoarele precizari: atat bateria, cat si incarcatorul USB au garantie pe viata, ceea ce inseamna ca indiferent din ce motiv acestea nu ar mai functiona, compania le inlocuieste imediat. Valoarea de 50 euro pe care un client o plateste ca si start up include de asemenea un link personalizat ( magazin online) si un birou virtual .

MLM News: Spre deosebire de alte tari, va ajuta in afacere faptul ca in Romania inca este permis fumatul in unele locuri publice?

Frank Verhoogen: Este iminent ca si in Romania fumatul in localuri publice va fi interzis. Obiectivul nostru este acela de a-i converti pe cati mai multi fumatori clasici in „vaperi”.

MLM News: Pare cinic, dar afacerea Dvs. va merge struna atat timp cat vor exista dependenti de nicotina. Succesul lor viitor, constand in lipsa oricărui imbold de a fuma fie si tigara electronica, nu inseamna scaderea cifrei Dvs. de afaceri?

Frank Verhoogen: Cu cat cartomizoarele Levilon vor ajuta mai multe persoane sa renunte la fumat, cu atat ne va bucura mai mult. Filtrele cu nicotina nu sunt  singurul produs pe care compania noastra il propune pe piata. De fapt, tocmai in aceasta luna, vom lansa o editie  de cartomizoare speciale, cu energizanti si antioxidanti, iar acesta este un concept cu adevarat inovativ si unic pe piata mondiala. Astfel bateria, care serveste drept vaporizator pentru cartomizoarele cu si fara nicotina, va capata rolul de inhalator pentru cartomizoarele speciale. Asa cum se stie, inhalarea este cea mai rapida metoda de absortie in organism a diferitelor substante,  benefice, de aceasta data.

MLM News: Din cate stim, va aflati in perioada de premarketing. Cum primesc romanii o asemenea nisa de produse de vanzari directe?

Frank Verhoogen: Desi suntem prezenti pe piata de mai putin timp, feedback-ul din partea celor care au ales Levilon a fost foarte bun, beneficiile pe care produsul nostru le aduce fiind incontestabile, atat la nivel de conditie fizica generala mai buna, cat si la nivel economic,  prin economia considerabila pe care un fumator de tigari clasice o realizeaza zilnic, alegand Levilon, dar si prin planul de recompensare, foarte generos , pe care compania l-a conceput pentru comercializarea produselor sale. Avem un produs inovativ, cu un desing deosebit, usor de folosit ( cartomizoarele se monteaza pe baterie prin simpla infiletare, sunt sigilate), de calitate superioara, care permite nu doar economisirea unei sume de bani importante, ci si realizarea unui venit pasiv prin simpla recomandare a produsului. Levilon plateste partenerilor sai  73% din vanzari in comisioane si bonusuri, printr-un plan de compensare care uneste comisioane din unilevel cu cele din binar si matrice. Clientii , de exemplu, sunt recompensati de catre compaie prin doua comisioane ( din cele 16 pe care le contine planul de marketing) pe trei nivele in profunzime. Practic cu doar 10 recomandari, investitia initiala de 50 euro poate fi imediat recuperata. Si cine nu cunoaste 10 fumatori? 🙂

MLM News: In acelasi registru, afacerea fiind la punctul zero, pe ce criterii va formati echipa? Sau va bazati pe principiul „vazand si facand”?

Frank Verhoogen: Cei care doresc sa-si construiasca propriul business alaturi de noi beneficiaza de seminarii, webinarii, video de business educationale on line, pregatire pentru lideri. De asemenea  vor putea participa la Cluburile noastre Vaping, organizate in scop de socializare si unde vor primi spijin de grup.

MLM News: Ati fost fumator? Aveti (ati avut) in familie fumatori? Care este, statistic, procentajul de succes in „abolirea” fumatului clasic cu ajutorul tigarii electronice?

Frank Verhoogen: Nu sunt fumator, insa am avut in familie fumatori.  In ce priveste cea de a doua parte a intrebarii Dvs., pot face referinta doar la diversele studii de caz care au avut loc in diferite tari si a caror rezultate demonstreaza ca un numar destul de mare de vaperi au renuntat, dupa o perioada de timp, definitiv la fumat. Sunt multe astfel de experimente, care, impreuna cu alte studii si rezultate incurajatoare intaresc ideea ca tigara electronica poate fi o inovatie a secolului in acest sector si cel mai puternic instrument impotriva victimelor fumatului activ si pasiv la nivel mondial.

MLM News: Avand in vedere ca un fumator ramas fara tigari nu este tocmai intruchiparea calmului englezesc, ar trebui ca livrările Dvs. sa mearga „ceas”. Aveti deja pus la punct acest aspect?

Frank Verhoogen: Livrarile produselor Levilon se vor face la domiciliu prin curier, in maxim 3 zile de la confirmarea prin plata a comenzii.

MLM News: Cate „sortimente” de lichid (corespondent tigaretelor clasice) aveti în portofoliu? La „tutungerie” sunt rafturi intregi de mărci…

Frank Verhoogen: In prezent, sunt disponibile 4 arome: menthol ( disponibila si in varianta fara nicotina, pentru cei care  au renuntat la fumat, dar inca au ramas dependenti de gestica specifica), cherry, tabacco si apple, urmand ca periodic gama sa fie completata cu noi arome.

MLM News: Nu stiu daca afacerea Levilon si-a propus deja, dar vin cu o idee pentru care nu cer drepturi de autor: v-ati gandit sa directionati o parte din beneficii unor studii impotriva cancerului pulmonar?

Frank Verhoogen: Levilon este o marca inregistrata (TM), iar compania noastra, desi si-a inceput activitatea „comerciala” doar in septembrie 2014, evalueaza deja finantarea a diferite cauze sociale, acesta fiind unul dintre obiectivele sale viitoare, evident.

MLM News: Din experienta Dvs., cum privesc firmele mari producătoare si distribuitoare de produse de tutungerie afacerea Levilon? Intr-un anumit sens, le sabotati industria!

Frank Verhoogen: Avand in vedere ca aceste uriase corporatii au inregistrat profituri  colosale in ultimii 40-50 de ani, fara ca cineva sa-i deranjeze,  reactia lor la prezenta pe piata a tigarilor electronice a fost si, foarte probabil, va mai fi inca, neprietenoasa. Cert este insa faptul ca, in prezent, exista deja peste 7 milioane de fumatori in toata Europa care au schimbat tigara clasica cu cea electronica, pentru ca lumea devine din ce in ce mai constienta de beneficiile acesteia fata de tigara clasica. Fumatul clasic isi pierde tot mai multi adepti in tarile dezvoltate, pe masura ce tigarile electronice castiga teren. In momentul de fata, producatorii clasici de tigari se intreaba daca au atins momentul Kodak, cand cel mai mare producator mondial de film a realizat ca lumea s-a digitalizat si a fost prea tarziu sa prinda competitorii din urma. Din acest motiv, multi dintre marii producatori au cumparat actiuni la companii de tigari electronice sau si-au manifestat interesul de a produce propriile tigari electronice.

MLM News: Cati oameni ati salvat in lume, pana acum, de această ucigatoare dependenta?

Frank Verhoogen: Este o intrebare a carui raspuns se poate schimba zilnic :). Cert este pentru mine ca fiecare fumator  de tigara clasica care devine vaper Levilon si apoi ex-fumator este pentru mine un stimulent pentru a continua cu si mai mare determinare aceasta activitate.

MLM News: Cati oameni v-au multumit?

Frank Verhoogen: Marea majoritate. 71,36% dintre clientii Levilon raman fideli produsului nostru si il recomanda  cu succes.

MLM News: In Romania, costul unui pachet de tigari este mult mai mic decat in Marea Britanie, de exemplu. Este acesta un obstacol in calea succesului afacerii Levilon sau nu are mare importanta? Nu intotdeauna oamenii sunt constienti de uriasul pericol pentru sanatate pe care il constituie fumatul…

Frank Verhoogen: Chiar daca tigarile in Romania costa mai putin decat in alte tari, lucru firesc, considerand ca si salariile sunt mai mici in Romania, economia pe care un client Levilon o poate face cu produsul nostru este considerabila. Asa cum am precizat anterior, compania noastra a conceput un plan de compensare extraordinar, care permite clientilor si partenerilor Levilon nu doar sa reduca, in scurt timp, la zero costul acestui viciu, ci chiar sa realizeze un venit pasiv important.

Va salut cu deosebita consideratie si va doresc Afaceri Ispirate !

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar