website banner

O nouă provocare pentru companiile MLM care operează în China

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

website bannerGuvernul chinez a început recent o anchetă asupra Nu Skin Enterprises Inc. în urma acuzațiilor formulate de către ziarul local Cotidianul Poporului din 15 ianuarie, că firma operează o schemă piramidală ilegală în țară.

Vestea nu a afectat numai prețul acțiunilor Nu Skin, dar și pe cele ale altor companii cu acest model de distribuție, investitorii temându-se că ancheta s-ar putea extinde, două exemple în acest sens fiind Herbalife și USANA. Acțiunile Nu Skin au pierdut aproximativ 37,9% în ultimele două zile de tranzacționare, în timp ce Herbalife și USANA au pierdut 11,3% și respectiv, 14%.

China a devenit cea mai mare națiune generatoare de venituri pentru majoritatea companiilor străine care se bazează pe vânzări directe. China singură contribuie cu peste 30% la veniturile totale Nu Skin, în timp ce pentru USANA și Herbalife, generează aproape 60% și respectiv, 11% din vânzările totale ale acestora.

Aceste companii experimentează mari oportunități de creștere a veniturilor în a doua cea mai mare economie a lumii, lucru evident în cel de-al treilea trimestru fiscal din 2013 la Herbalife, pentru care veniturile provenite din China au sporit cu 77% de la an la an.

China a fost întotdeauna suspicioasă față de companiile de vânzări directe. Acestea au fost interzise anterior de Partidul Comunist în 1998. În 2005, interdicția a fost ridicată după ce companiile de multilevel marketing au schimbat structura de plată a agenților.

“Articolul care a apărut în Ziarul Poporului din China conține inexactități și exagerări care nu sunt reprezentative pentru afacerile Nu Skin din această țară. Reporterii nu au încercat să verifice informațiile la Nu Skin. Nu credem că articolul a fost rezultatul unei anchete guvernamentale. Suntem dedicați funcționării în deplină conformitate cu reglementările în vigoare, așa cum sunt ele interpretate și aplicate de către guvernul Chinei. Nu Skin are o istorie de 11 ani de a face afaceri în China, în conformitate cu aceste reglementări. Activitățile noastre de afaceri sunt monitorizate în mod regulat de către guvern, în această piață aflată într-o creștere rapidă. Așa cum este practica noastră, vom comunica deschis cu autoritățile de reglementare de a adresa întrebări care decurg din acest articol.” – a scris Nu Skin într-un comunicat, referitor la informațiile apărute în ziarul respectiv.

„Nu Skin are licențe de vânzare directă aprobate de guvern pentru a opera în majoritatea provinciilor din China. Cea mai recentă licență a fost acordată de guvern în luna iulie și a extins amprenta vânzărilor noastre directe pentru a include 19 provincii din cele 32 ale țării.

Ne educăm în mod activ forța noastră de vânzări pentru a urma toate regulamentele, precum și politicile și procedurile companiei, iar orice membru din forța noastră de vânzări care nu acționează în conformitate cu legislația locală sau cu politicile companiei noastre intră sub rezervă disciplinară.”

Citește și Presedintele Amway, Doug DeVos: Cum am reusit in China

Sursa:  Yahoo Finance

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar