grad

O idee de succes: Studenţii de la marketing și comerț, instruiţi în vânzările directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...

gradO colaborare lungă de 14 ani între Asociaţia de Vânzări Directe din Africa de Sud (DSA SA) şi Universitatea din Johannesburg a făcut ca mai bine de 14.000 de studenţi să câştige în total 8,8 milioane ranzi (564.696 dolari americani) din vânzări directe. În plus, au fost acordate burse parţiale în valoare de 600.000 de ranzi (38.500 USD), arată Bizcommunity.com.

Programul îi pregăteşte pe studenţii de la marketing şi comerţ pentru locuri de muncă moderne şi le asigură atât abilităţi practice valoroase, cât şi oportunităţi de locuri de muncă. Se asigură că studenţii câştigă practică personală în vânzări şi experienţă de management al vânzărilor prin expunerea lor la vânzare directă. Îi învaţă elementele de bază ale afacerii şi cum să vândă, dotându-i cu abilităţi pe care le pot folosi imediat ca să câştige un venit şi care să demonstreze că au dobândit o experienţă practică de vânzări în timp ce se aflau la Universitate.

Programul este un element obligatoriu al cursului lor de marketing şi comerţ cu amănuntul.

„Iniţiativa are un impact pozitiv asupra studenţilor, învăţându-i abilităţi de vânzare, finanţe şi de managementul de afaceri, dar le şi oferă mai multă încredere”, susţine Dr Marius Wait, şeful Departamentului de Management Marketing al Universităţii din Johannesburg.

„Marketingul aduce cu el, oarecum, o conotaţie plină de farmec şi mulţi studenţi şi viitori angajaţi nu înţeleg în profunzime ce se află în faţa lor, în lumea reală. Acest program le permite studenţilor să afle despre industria de vânzări directe şi să câştige experienţă practică”.

Acest proiect de colaborare s-a dovedit de atât de mare succes, încât unii dintre studenţii Universităţii din Johannesburg aleg acum să continue demersurile lor în vânzările directe şi după absolvire. Proiectul a fost, de asemenea, bine primit de către industrie, multe companii au abordat Universitatea ca să-i angajeze pe studenţii cu experienţă din anul III. Acest avantaj concurenţial este evidenţiat prin numărul de studenți din anul terminal care îşi găsesc locuri de muncă.

 „Suntem mândri de succesul colaborării noastre cu DSA. Împreună creăm studenţi cu un profil complet, competenţi în marketing şi comerţ cu amănuntul, care pornesc cu îndrăzneală şi contribuie la consolidarea economiei sud-africane”, spune Wait.

De la opţiunile de sănătate şi frumuseţe la produsele financiare, industria de vânzări directe contribuie cu 8 miliarde de ranzi (514,5 milioane de dolari americani) la economie şi a creat oportunităţi de venituri pentru aproximativ 1.4 milioane de oameni, part-time sau fulltime, devenind astfel un factor semnificant pe piaţa locurilor de muncă. Prin colaborarea cu o instituţie de educaţie terţiară, ca Universitatea din Johannesburg, DSA – ambasadorul de frunte pentru industria locală de vânzări directe – consolidează şi mai mult contribuţia sa pentru ţară, prin absolvenţi calificaţi, generând locuri de muncă şi asigurând noi surse de venit.

„Câţiva oameni au înţeles contribuţia pe care industria de vânzări directe o aduce economiei noastre, capacitatea sa de a-i întări pe sud-africani cu abilităţi valoroase de vânzări şi de afaceri, precum şi cu abilităţi interpersonale, încredere şi capacitatea de a construi afacerile lor proprii mici şi medii”, spune Ernest du Toit, preşedinte al Asociaţiei de Vânzări Directe.

„Suntem mândri de eforturile noastre de colaborare la Universitatea din Johannesburg şi rămânem dedicaţi programului. Prevedem că această iniţiativă durabilă va continua să creeze abilităţi, experienţă şi rezultate remarcabile şi pe viitor, şi să ofere oportunităţi de locuri de muncă reale şi credibile pentru absolvenţi”.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *