Nutrilite și AC Milan își reînnoiesc parteneriatul

Nutrilite și AC Milan își reînnoiesc parteneriatul

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Nutrilite și AC Milan își reînnoiesc parteneriatulNutrilite și AC Milan își reînnoiesc parteneriatul, informează un comunicat Amway. AC Milan și NUTRILITE, brandul #1 din lume la vânzarea de vitamine și suplimente nutritive, distribuite exclusiv de Amway, au anunțat reînnoirea parteneriatului lor: NUTRILITE va continua să fie suplimentul nutritiv oficial al clubului de fotbal AC Milan.

„Suntem mândri să reînnoim această colaborare. Este ceva unic în sport pentru durata, continuitatea și importanța părților implicate. Este un proiect cheie, cu doi lideri globali – NUTRILITE și AC Milan – care lucrează împreună pentru a evidenția importanța nutriției în susținerea performanțelor sportive și menținerea unui stil de viață sănătos”, spune Fabrizio Suaria, Amway Area Manager pentru Europa de Vest.

Din 2008, experții NUTRILITE și MilanLab lucrează împreună pentru a crea un plan personalizat de suplimente nutriționale și dietetice, pe baza unor teste chimice și genetice riguroase, însoțite de un studiu detaliat al alimentației. Această examinare adecvată permite descoperirea obiceiurilor alimentare ale atletului, dar și detectarea eventualelor carențe în aportul de substanțe nutritive care sunt fundamentale pentru sănătatea corpului și pentru performanțele sportive de top, care trebuie umplut cu un program specific de suplimente alimentare.

Parteneriatul dintre NUTRILITE și AC Milan nu se limitează la cercetarea științifică: ani de zile, marca NUTRILITE a fost implicată în mai multe activități de responsabilitate socială cu Fondazione Milan, organizația non-profit a clubului AC Milan.

Împreună cu Fondazione Milan, Amway a susținut câteva proiecte importante de CSR, în ultimii doi ani, prin intermediul cărora au fost acordate ajutoare persoanelor afectate de cutremurul care a lovit centrul Italiei în 2016.

Printre celelalte proiecte importante de CSR care trebuie menționate, se află și campania „Obiectivul țintă”, prin care Amway și Fondazione Milan realizează două facilități sportive, una în regiunea Abruzzo – în zona afectată de cutremurul din 2009 – și una în Napoli, într- o zonă cu risc social crescut, în care nu există centre recreaționale pentru tineri.

Sursa foto: youtube.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar