Nu Skin, Usana și Tupperware Cum le-a mers în primul trimestru

Nu Skin, Usana și Tupperware: Cum le-a mers în primul trimestru

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Nu Skin, Usana și Tupperware Cum le-a mers în primul trimestruNu Skin și Usana au înregistrat creșteri de până la 24%, respectiv 14,4%, în primul trimestru încheiat pe 31 martie 2018, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Nu același lucru se poate spune și despre Tupperware, care a încheiat primul exercițiu financiar al anului în scădere, cu 2%, față de anul trecut.

Potrivit lui Rick Goings, CEO Tupperware, scăderea este cauzată de vânzările slabe ale produselor din linia de top și rata ridicată a taxelor.

Kevin Guest, CEO Usana, a declarat că o contribuție de aproximativ 9 milioane USD la creșterea trimestrială a reprezentat-o lansarea produsului Celavive în toate piețele cu excepția Chinei, ceea ce a generat o cerere masivă din partea clienților.

Ritch Wood, CEO Nu Skin, consideră că primul trimestru pozitiv se datorează strategiei de creștere, adoptată de companie și axată pe mediile de socializare online, dezvoltarea produselor de calitate și programelor de training.

Sursa foto: fcpablog.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar