targ craciun nu skin

Nu Skin și-a făcut Târg de Crăciun. Vezi estimările companiei pentru 2014

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

targ craciun nu skinProbabil că v-ați interesat până acum despre ofertele de Crăciun ale companiilor de vânzări directe preferate. Toate s-au întrecut în pachete speciale, reduceri, oferte. Poate cel mai apropiat însă de stilul sărbătorilor de iarnă este  Târgul de Crăciun al Nu Skin. Conceptul, extrem de reușit, este de fapt un site dedicat sărbătorilor, un târg virtual îmbinat cu un Calendar Advent, fiecare zi a lunii decembrie venind cu o ofertă surpriză.

Și dacă tot vorbim de Nu Skin și ne apropiem de finalul anului, iată care sunt proiecțiile anunțate pentru 2014.

Compania estimează pentru 2014 venituri de 3,9 – 4 miliarde de dolari, o creștere de 22-25%, incluzând un impact negativ anticipat al valutelor de 3%. Câștigurile per acțiune sunt estimate între 7,25 și 7,50 dolari, adică o creștere de 25-30% față de 2013.

”Suntem extrem de încântați să estimăm continuarea creșterii puternice a veniturilor în 2014”, a spus Truman Hunt, președintele și directorul executiv al companiei. “Așa cum continuăm să inovăm în ambele direcții (produse și canalele de distribuție), anticipăm o creștere puternică a liderilor noștri din vânzări și a bazei de consumatori, precum și tendințe sănătoase în toate regiunile noastre. De asemenea, așteptăm cu nerăbdare o maximizare a cererii pentru programul nostru de management al greutății ageLOC TR90, cu ofertă regională limitată ca timp în 2014.”

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar