Erika

Nu Skin se implică vizibil în dezvoltarea pieței din România

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

ErikaSală arhiplină sâmbătă, la Crowne Plaza, la primul eveniment organizat de Nu Skin anul acesta în România și primul în această formulă organizatorică după o pauză de aproape 4 ani. Așa cum a promis în anunț, compania a oferit informații de calitate, prin intermediul celor 4 reprezentanți prezenți la București, dar și al liderilor care au urcat pe scenă.

„Am crezut încă de la început în Nu Skin și dacă ar fi să descriu compania în câteva cuvinte acestea ar fi: inovare continuă și pasiune”, și-a început discursul Erika Dinok, Director de Vânzări pe Europa de Est.

Pornind de la misiunea și viziunea Nu Skin, Erika Dinok a făcut o scurtă prezentare a companiei, punctând în același timp noutățile de interes pentru participanții deja înregistrați ca parteneri. Astfel, compania prezentă de 30 de ani pe piață a înregistrat o creștere de 14% în ultimii 5 ani. Nu Skin este prezentă în acest moment în 53 de țări și este a 7-a companie de vânzări directe din lume, potrivit cifrei de afaceri, fiind totodată cea mai tânără companie din cele prezente în top 10.

În ceea ce privește produsele, noutățile Nu Skin vor veni din gama ageLOC în următorii doi ani. Primul produs lansat va fi un dispozitiv de personalizare a cremei pentru îngrijirea pielii. Lansarea ageLOC Me, considerată cea mai puternică lansare de până acum, va avea loc în martie anul viitor, acesta putând fi testat cu 7 luni în avans, adică în septembrie, doar de un număr restrâns de parteneri, care vor atinge un anumit nivel de calificare. Potrivit Ericai Dinok, către cercetările din spatele acestei tehnologii au mers cele mai mari investiții din istoria companiei.

Noutăți și în ceea ce privește oportunitatea de afacere. Compania a introdus bonificații noi exclusiv pentru 2015, care vin în susținerea partenerilor în vederea atingerii de către aceștia a nivelelor de stabilitate a propriei afaceri, cât și în vederea atingerii unui obiectiv al companiei, vânzări de 500 de milioane de euro in regiunea EMEA până în 2018.

De una dintre cele mai dorite recompense, excursia pentru calificarea la nivelul de Rubin Star, s-au bucurat în martie anul acesta doi parteneri din România, Isabela Cosneanu și Ion Glișcă, excursie care a fost organizată la Marrakesh, în Maroc.

Al doilea reprezentant prezent sâmbătă la București, Judith Hegedus, Director de Marketing pentru Europa de judithEst, a vorbit despre cultura companiei și a prezentat proiectul care acoperă partea de responsabilitate socială a Nu Skin – Nourish the Children. În cadrul acestui proiect, compania produce VITAMEAL, o formulă specială pentru copii afectați de malnutriție, care conține 25 de vitamine și minerale și ale cărei costuri sunt acoperite prin donațiile partenerilor independenți Nu Skin. Peste 400 de milioane de astfel de porții de mâncare au fost trimise în special copiilor din Malawi de la startul programului, în 2002. Aportul adus de România în cadrul acestui proiect reprezintă 14% din donațiie realizate în Europa de Est.

În descrierea culturii companiei, Judith Hegedus a ales să îl citeze pe unul din fondatorii Nu Skin Blake Roney: Nourish the Children poate fi 5% din ceea ce facem, dar este 95% din ceea ce suntem.

De asemenea, Judith Hegedus a menționat ajutorul oferit de Nu Skin persoanelor afectate recent de cutremurul din Nepal, constând în 50.000 de euro și 60.000 de porții de Vitameal.

O intervenție extrem de utilă a fost cea a lui Balint Balla, specialist în biotehnologie, care a prezentat principiile care stau la baza produselor si tehnologiilor Nu Skin.

spiridon

 

Menționăm și liderii locali care au avut intervenții sâmbătă: Răzvan Boji, Loredana Cismaș, Liana Barnoș, niveluri de Diamant, și Andreea și Răzvan Spiridon, nivel de Diamant Albastru. Rolul de gazdă a evenimentului i-a revenit Klarei Vajda, Manager Contabil pentru România, care a anunțat că Nu Skin va organiza și un al doilea astfel de eveniment la București anul aceasta. Decizia Nu Skin de a relua seria de evenimente organizate în România dovedește încă o dată că potențialul pieței din România este apreciat de companiile de vânzări directe.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *