epoch_726

Nu Skin lanseaza uleiurile esentiale Epoch

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

epoch_726Nu Skin Enterprises, Inc. a anunţat introducerea uleiurilor esenţiale Epoch în SUA, Canada şi America de Sud. Urmează, în planurile companiei, China şi Europa, în cursul acestui an. Uleiurile esenţiale pot fi utilizate local sau aromatic pentru experienţe şi beneficii diverse de senzaţii şi Truman-Hunt_NUSbunăstare (wellness).

„Categoria uleiurilor esenţiale creşte rapid, iar liderii noştri de vânzări sunt entuziaşti cu privire la viitoarea lansare”.

Truman Hunt, CEO Nu Skin

Pentru început, uleiurile esenţiale Epoch vor fi disponibile în trei uleiuri singulare – levănţică, lămâie şi mentă – şi cinci amestecuri. Fiecare este proiectat special pentru a furniza o serie întreagă de beneficii, incluzând agilitate mentală, relaxare şi stare de bine.

Ca parte a brandului Epoch al Nu Skin, noua linie de uleiuri esenţiale include amestecuri în reţete pe bază ştiinţifică din etnobotanică şi foloseşte ingrediente naturale utilizate în trecut.

„Culturile indigene cunosc de mult valoarea substanţelor botanice şi le-au folosit pentru beneficiile pe care le aduc sănătăţii. Nu Skin are un parteneriat cu unul din etnobotaniştii de top din lume pentru a aduce aceste cunoştinţe stilului nostru de viaţă modern”.

Joseph Chang, Ph.D., C.S.O. (Chief Scientific Officer)

Nu Skin este optimistă cu privire la piaţa din China, în ciuda scăderii ţintei de creştere a PIB, a declarat vicepreşedintele Nu Skin China, Li Chaodong. Compania generează circa 30% din afacere către China, acolo unde autorităţile au declarat recent că procentul de creştere pentru 2015 a PIB va fi de aproximativ 7%, mai puţin decât în ultimul deceniu.

Ca o componentă a eforturilor filantropice ale Nu Skin, compania intenţionează să doneze 0,25 dolari din fiecare vânzare de uleiuri esenţiale Epoch către Nu Skin Force for Good Foundation, care ajută la îmbunătăţirea vieţii copiilor, oferindu-le speranţa unei vieţi fără boală, analfabetism sau sărăcie.

Despre Nu Skin Enterprises, Inc.

Nu Skin Enterprises, Inc. demonstrază tradiţia inovării prin portofoliul vast de produse anti-aging, oportunitatea afacerii independente şi iniţiativele CRS (corporate social responsability). Conducerea ştiinţifică a companiei atât în domeniul îngrijirii pielii, cât şi al nutriţiei au făcut din Nu Skin un lider de vârf în anti-aging. La loc de cinste între produsele anti-aging se află noua linie ageLOC.

Nu Skin, companie de vânzări directe la nivel mondial, operează pe 53 de pieţe din toată lumea și este cotată la NYSE (New York Stock Exchange) sub indicativul „NUS”.

Sursa: businessforhome.org; shanghaidaily.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentariu (1)

  1. NuSkin.ro va arata
    Secretul tineretii din interior catre exterior
    Produse si Oportunitate din domeniul îngrijirii pielii, wellness-ului si anti-îmbătrânire
    Gama top: ageLOC® vă ajută să arătaţi, să vă simţiţi şi să trăiţi mai tineri

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar