premiuaNuSkin1

Nu Skin, premiată pentru performanța economică și vânzările din 2016

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

premiuaNuSkin1Nu Skin a fost premiată pentru performanța economică înregistrată în 2016 de Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR). Compania a ocupat Locul 1 pentru performanță economică și Locul 3 pentru vânzări la categoria companii care comercializează produse cosmetice în România pentru anul 2016.

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) are obiectivul de a stimula cele mai eficiente companii, care creează locuri de muncă, companii care au investit în dezvoltarea comunităților locale și promovarea performanței superioare.

Drept urmare, CNIPMMR acordă premii pentru cele mai performante întreprinderi mici și mijlocii în fiecare an. Un consiliu de savanți, cercetători prestigioși stabilesc clasamentul pe baza clasificării în funcție de profitul brut (PB), cifra de afaceri (CA), productivitatea și performanța globală în afaceri (PGA) a întreprinderilor având în vedere rezultatele financiare anuale ale acestora trimise de Oficiul Național al Registrului Comerțului.

Astfel Nu Skin a trecut această analiză și, pe baza declarațiilor fiscale din 2016, compania de network marketing a obținut:

        Locul 1 pentru performanță economică la categoria companii care comercializează produse cosmetice
        Locul 3 pentru vânzări la categoria companii care comercializează produse cosmetice în România

„Faptul că am câștigat două premii la categoria companii care comercializează produse cosmetice înpremiuNuSkin România ne bucură și ne onorează. Deși, la nivel global, compania aniversează 33 de ani de la înființare, suntem prezenți pe piața din România numai de 11 ani. Faptul că Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) ne-a clasificat printre cele mai bune companii într-un timp atât de scurt nu este numai important pentru noi, dar și, fiind o companie de vânzări directe, le garantează partenerilor noștri actuali și viitori că au luat o decizie bună atunci când s-au alăturat unei companii cu un trecut solid și un viitor luminos”, a declarat Kata Pál, Vicepreședinte Vânzări, Nu Skin Eastern Europe.

Despre Nu Skin Enterprises, Inc.

Fondată în urmă cu peste 30 de ani, Nu Skin Enterprises, Inc. dezvoltă și distribuie produse inovatoare pentru consumatori, oferind o linie completă de soluții de wellness și de înfrumusețare de calitate premium. Compania se bazează pe expertiza științifică în îngrijirea pielii și nutriție pentru a continua dezvoltarea de mărci de produse inovatoare care includ marca produselor de îngrijire personală Nu Skin®, marca produselor nutritive Pharmanex® și, cel mai recent, marca de produse anti-îmbătrânire ageLOC®. Marca a generat o piață loială pentru produse, cum ar fi sistemul personalizat de îngrijire a pielii ageLOC® Me, precum și sistemul de control al greutății TR90®. Nu Skin vinde produsele companiei prin rețeaua globală de lideri de vânzări din Asia, America de Nord și de Sud, Europa, Africa și zona Pacific. Este membru cu vechime al asociațiilor de vânzări directe din întreaga lume. Compania Nu Skin este cotată la Bursa de Valori din New York. Mai multe informații sunt disponibile la nuskin.com.

Despre Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR)
CNIPMMR a fost înființat în anul 1992 ca o confederație patronală română, independentă, nonprofit, neguvernamentală și apolitică, reprezentativă la nivel național. Misiunea CNIPMMR este de a crea un mediu de afaceri care promovează, apără și reprezintă interesele întreprinzătorilor și întreprinderilor private în relațiile acestora cu autoritățile publice, administrația de stat, alte organisme din țară și din străinătate.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar