Nu-Skin

Chinezii investesc 210 milioane de dolari în Nu Skin

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Nu-SkinNu Skin Enterprises a anunţat că a încheiat cu Ping An ZQ China un acord pentru o investiţie strategică de 210 milioane de dolari. Firma este formată dintr-un consorţiu de investitori chinezi cu experienţă, condusă de compania Ping An of China Securities (Hong Kong) şi un grup de investitori suplimentari afiliaţi cu ZQ Capital.

„Suntem onoraţi să avem sprijinul Ping An şi ZQ Capital şi urmărim să acelerăm creşterea şi dezvoltarea în China”, a declarat Truman Hunt, director executiv Nu Skin. „Ping An şi ZQ Capital aduc cunoştinţe semnificative de pe piaţa locală şi o expertiză valoroasă, despre care credem că va avea un impact pozitiv în oportunităţile noastre de creştere pe termen lung în această regiune importantă”.

Preşedintele Companiei Ping An of China Securities (Hong Kong), Le Lin, a declarat: „Suntem încântaţi să devenim un investitor strategic al Nu Skin şi credem în oportunitatea la nivel global al companiei şi în potenţialul de creştere pe piaţa chineză. Asocierea reuneşte punctele noastre forte, care credem că vor genera rezultate pozitive pe termen lung”.

Partenerul fondator al ZQ Capital, Simon Shen, a remarcat: „Această investiţie reprezintă un pas semnificativ în angajamentul constant al firmei noastre către consumatorul din China. Credem cu tărie că resursele şi cunoştinţele noastre în China se pot adăuga la franciza existentă Nu Skin şi căutăm pe mai departe să lucrăm împreună cu compania să deblocăm o valoare suplimentară pentru acţionari”.

Directorul financiar Nu Skin, Ritch Wood a declarat: „Ne aşteptăm ca această investiţie să fie în creştere pentru acţionarii Nu Skin. Plănuim să folosim încasările pentru a recumpăra acţiuni în tot restul anului şi pentru a investi în operaţiunile noastre din China”.

„În următoarele două zile vom găzdui aproximativ 20.000 de lideri de vânzări şi clienţi din întreaga regiune Greater China la convenţia noastră din Hong Kong. În legătură cu acest eveniment, săptămâna trecută am încheiat cu succes introducerea ageLOC Me, un sistem inovator şi personalizat de îngrijire a pielii, de vânzare într-o cantitate limitată în China. Bazându-ne parţial pe acest succes, anticipăm în prezent venituri în cel de-al doilea trimestru la aceeaşi nivel sau puţin mai sus decât cele anterioare, de 560 – 580 milioane de dolari”, a declarat Wood.

Vezi comunicatul integral al companiei

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar