jeunesse

Nouă premii de platină pentru Jeunesse, la MarCom Awards 2016

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Se încarcă...

jeunesseJeunesse a câştigat nu mai puţin de nouă premii de platină la ediţia din acest an a MarCom Awards. Această performanţă a plasat compania de vânzări directe care îşi propune să-i facă pe oameni să se simtă mai tineri şi mai bine în topul celor mai medaliate firme cu distincţii de platină, cea mai mare recompensă acordată în această competiţie, care recompensează doar proiectele care respectă standardele înalte de calitate. Doar 17% dintre participanţii la ediţia din acest an au primit premii de platină.

De asemenea, Jeunesse a primit şi patru premii de aur şi cinci menţiuni de onoare. Premii de aur au fost acordate unui procent de 24% dintre cei înscrişi în competiţia la care s-au înscris peste 6.500 de concurenţi din SUA, Canada şi alte 17 ţări.

Compania fondată în ziua de 9.9.2009 la ora 9 de Randy Ray şi Wendy Lewis şi care are acum filiale în peste 130 de ţări a primit distincţiile pentru performanţele ei în diverse categorii, inclusive design, scenariu şi fotografie pentru print şi marketing digital şi pentru proiectele de comunicare. Două proiecte au fost recompensate cu mai multe premii. Revista We Live Jeunesse a primit trei premii de platină şi unul de aur, iar catalogul produselor Jeunesse – două distincţii de platină şi una de aur.

„Instrumentele noastre de marketing şi comunicare sunt cheia pentru a aduce brandul Jeunesse la viaţă pentru clienţii şi distribuitorii noştri şi suntem onoraţi că atât de multe dintre aceste proiecte au fost recunoscute ca depăşind normele creative înalte de către un juriu de profesionişti din marketing şi comunicare”, a declarat Scott Lewis, Chief Visionary Officer la Jeunesse.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar