News Observer: Cand cresterea economica este scazuta, oamenii se orienteaza catre vanzarile directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Pentru a-și începe o afacere, o parte din oameni aleg vânzările directe în companii precum Avon sau Pampered Chef. Unii dintre ei se orientează către această variantă pentru că și-au pierdut locurile de muncă, iar alții pentru că vor să aibă mai mult timp liber și să renunțe la job-ul actual, arată News Observer,  înr-un articol dedicat industriei de network marketing.

Unul din exemplele oferite în articol este cel al lui Jane Currin. Mi-au plăcut produsele companiei Pampered Chef care mi-au fost arătate la o prezentare, în 2009, dar am refuzat invitația de a porni și eu o afacere, povestește Jane, care acum a ajuns la nivelul de director. Cinci zile mai târziu am aflat că soțul meu a rămas fără serviciu, așa că am sunat-o pe persoana care mă invitase și am rugat-o să îmi dea mai multe informații.

Aproape 15,6 milioane de americani sunt implicați în vânzările directe, potrivit Asociației Companiilor de Vânzări Directe (DSA). Doar în S.U.A. în anul 2011, vânzările directe au atins 29,87 miliarde de dolari, de la 28,56 miliarde în 2010. De asemenea, mai mult de jumătate din cei implicați în acest domeniu au raportat profit. În medie, acesta variază de la 2.400$ pe an pentru cei care muncesc la afacerea lor mai puțin de 10 ore pe săptămână, până la 34.000$ pe an pentru cei care se implică 40 de ore pe săptămână sau mai mult.

Înainte să se alăture unei companii, începătorii ar trebui să examineze 3 lucruri la respectiva afacere, pentru a se asigura că nu intră într-o schemă piramidală, recomandă Amy Robinson, Chief Marketing Officer – Asociația Americană a Companiilor de Vânzări Directe:

–          să se asigure că pachetul de început are un preț corect în raport cu ceea ce oferă compania (în medie acesta este de 100$);

–          să fie atenți ca planul de compensare să fie bazat pe vânzarea produsului și nu doar pe adus alți oameni în companie;

–          să existe o politică de buy-back a companiei, astfel încât să returneze eventualilor clienți nemulțumiți cel puțin 90% din costul inițial pentru produsele cumpărate în ultimul an.

Desigur, vânzările directe necesită un efort.  La fel ca în cazul oricărei alte afaceri, succesul are nevoie de dedicare și de un plan efectiv pentru a avea clienți, a mai spus Amy Robinson.

Sursa: News Observer

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar