lucru acasa

Munca de acasă: Cum să scoţi ce-i mai bun din ea

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 3,67 out of 5)
Loading...

lucru acasaStudii recente au arătat că munca de acasă îi face pe oameni mai fericiţi, în general. În plus, aceştia simt că pot lucra mai mult în confortul propriei locuinţe decât la birou: potrivit studiilor, 91% dintre lucrătorii chestionaţi au ajuns la concluzia că sunt mult mai productivi acasă şi mai puţin dispuşi să demisioneze.

Biroul nu este mereu spaţiul optim pentru a munci, cu partea lui de şedinţe inutile şi de colegi care te distrag. Timpul pierdut pe drum este şi el un factor de stres pentru majoritatea angajaţilor, care resimt în mod clar impactul negativ al condiţiilor de muncă. Lucrul de acasă suprimă stresul şi oboseala induse de deplasările lungi, de timpul petrecut în aglomeratele mijloace de transport în comun. Iată câteva dintre lucrurile cărora merită să le acordați atenție atunci când lucrați de acasă:

1.    Spaţiu

Crearea în casă a unui spaţiu de muncă funcţional este esenţială pentru a menţine productivitatea. Separarea locului de muncă de cel personal se poate face uşor, prin amplasarea biroului într-o încăpere dedicată sau în dormitorul suplimentar, nefolosit. Dacă nu aveţi o astfel de cameră şi nu dispuneţi de un buget pentru a extinde spaţiul casei, cheia este să creaţi o zonă de lucru bine definită. Soluţiile creative ar putea implica amenajarea biroului într-o debara sau într-un colţ al sufrageriei. Investiţi în mobilier mic, dar practic, cu multe sertare şi poate într-o perdea sau un perete fals care să ascundă postul de lucru când luaţi o pauză sau în weekend.

2.    Conectare

Unul dintre principalele inconveniente cauzate de munca de la distanţă, potrivit specialiștilor, este lipsa de interacţiune umană. Acest inconvenient nu intervine însă în cazul vânzărilor directe, unde munca la birou este doar o parte din activitate, pe lângă evenimentele și mesele de afaceri din oraş. În plus, chiar munca de acasă presupune de multe ori, în cazul vânzărilor directe, conectarea cu clienții și partenerii via skype sau rețele de socializare.

3.    Evitaţi sursele de distragere

Casa pote fi, de asemenea, furnizor de surse de distragere. Probleme precum a te uita la televizor, viaţa de familie, sarcinile gospodăreşti, lipsa unui spaţiu de muncă adecvat vă pot afecta productivitatea generală. Rămâneţi concentraţi, întărind graniţele şi stabilind clar zilele de muncă şi orele între care prietenii şi familia să nu vă întrerupă. Amânaţi îndatoririle gospodăreşti pentru weekend şi nu ezitaţi să cereţi ajutor: doar pentru că lucraţi acasă nu înseamnă că trebuie să fiţi dispus să faceţi mai des curăţenie în casă.

Iti place articolul? Da-i Share:

Comentarii (3)

  1. Interesant! Pot afla mai multe detalii???

    • MINODORA

      Este adevarat comentariul d-voastra; este mult mai placut sa lucrezi in confortul casei tale decat cu un partener de afaceri agasant sau cu colegi care-i preocupa trecerea timpului si nicidecum munca pentru care sunt platiti; Din nefericire spatiul bugetar este plin numai de astfel de portrete, preocupate de trecerea timpului si nu de munca pe care trebuie s-o presteze;

  2. Nume(obligatoriu)

    „Studii recente au arătat ” sunteti siguri ca nu „cercetatorii din au arătat”?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *