Revista presei – Network marketingul, in presa romaneasca

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Cum devin vânzările directe o slujbă permanentă

Un total de peste 50 de milioane de euro din vânzări „la ușă“ suplimentează, în fiecare lună, veniturile realizate de jumătate de milion de români, majoritatea femei.

Rujuri, farduri, creme, parfumuri, diete și suplimente nutriționale, accesorii casnice – nu e doar un subiect de con­versație favorit al femeilor, ci pentru mai bine de jumătate de milion de români, cu 20% mai mulți decât în 2008, este și un business cât se poate de serios.

„De când lucrurile s-au înrăutățit din punct de vedere economic, a face vânzări directe a devenit o slujbă importantă“, explică Ioana Enache, CEO, Amway România, companie care își vinde produsele în sistem multi-level-marketing (MLM). Unii dintre reprezentanții de vânzări „vor pe lângă salariu și un supliment lunar, dar alții au devenit antreprenori și construiesc afaceri solide în zona aceasta, iar venitul lor poate fi mai mare decât multe venituri actuale“, adaugă ea. Iar în perspectivă, „vânzările directe vor continua să crească tocmai pentru că sunt o soluție pentru noi venituri“, e convinsă Edyta Kurek, vicepreședinte al Herbalife pentru Europa Centrală și de Est&Orientul Mijlociu.

Citește tot articolul pe site-ul Capital.ro

Multilevel marketing – între realități și prejudecăți

Chiar şi astăzi, după mai bine de 50 de ani de când prima companie de Network Marketing a început să funcţioneze în America, există foarte multe prejudecăţi şi păreri greşite în legătură cu acest subiect.

În realitate, acesta este un model de business perfect legal, care funcţionează de peste jumătate de secol în ţări din toată lumea şi înseamnă o companie care îşi promovează produsele şi serviciile prin reţele de distribuitori independenţi.

Mai mult celebru decât cunoscut, criticat de unii sau adulat de alţii, MLM-ul este fără îndoială unul din cele mai mediatizate sisteme de marketing din lume. A fost numit de multe ori „valul mileniului III” (Robert KIYOSAKI, autorul celebrei cărţi de educaţie financiară „Tatăl bogat, tatăl sărac”, defineşte Network Marketing sau MLM ca fiind „afacerea secolului 21”), iar pentru mulţi este cea mai promiţătoare perspectivă care se deschide la ora actuală.

Citește tot articolul pe Primm.ro

Corespondență Bruxelles – Europencele discută despre antreprenoriatul feminin pe timp de criză

O dezbatere despre antreprenoriatul feminin a fost organizata la Bruxelles. Barbara Matera – parlamentar italian in Parlamentul European din partea Partidului Popular European (EPP Group) si vicepresedinta Comisiei pentru egalitataea si drepturile femeii, si Seldia – Asociatia Europeana de Vanzari Directe, au organizat in 12 iulie, dezbaterea cu tema: “Female Entrepreneurship – Masuri de crearea unui climat mai favorabil in Europa”.

Citește mai mult pe eMaramureș.ro

Șeful Avon România: Ne aflăm în top 20 la nivel mondial

Răzvan Diraţian, directorul general Avon România şi Republica Moldova, estimează un plus al vânzărilor din acest an comparativ cu anul anterior, când încasările jucătorilor din industria de cosmetice au scăzut cu circa 5%.

În primele două luni ale lui 2012, Avon România a înregistrat un plus al vânzărilor de 1-2%, tendinţa pieţei internaţionale de profil fiind de creştere cu până la trei procente până la finalul acestui an, potrivit datelor estimate de Euromonitor.

„În aceşti trei ani de criză am mers pe două direcţii. În primul rând, am căutat să reducem din cheltuieli, iar pentru aceasta am găsit zonele care să ne permită să nu facem simţite aceste tăieri, ca de exemplu în negocierile cu furnizorii, banii fiind redirecţionaţi către bugetul de marketing, către traininguri sau reamenajări. În al doilea rând, am mizat foarte mult pe online, iar acum am triplat bugetul destinat acestui segment”, a declarat Răzvan Diraţian. În acest moment, toate comenzile Avon sunt plasate prin internet.

Citește tot articolul pe Forbes.ro

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar