TahitianNoniEO_726x313

Morinda lansează Tahitian Noni Essential Oils

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

TahitianNoniEO_726x313Morinda îşi extinde ofertele de wellness cu o nouă linie de produse pe bază de uleiuri esenţiale, programată să fie lansată spre sfârşitul acestei luni.

Uleiurile esenţiale, preţuite pentru beneficiile pe care le aduc sănătăţii, în mod special prin aromaterapie, constituie o afacere de miliarde de dolari pentru vânzările directe. Companii de top precum Young Living şi doTERRA se concentrează în primul rând pe produsele cu uleiuri esenţiale, în timp ce un număr de alte companii au suplimentat liniile de produse existente cu oferte de uleiuri esenţiale.

Pentru a-şi pune amprenta pe uleiurile populare, Morinda, companie din Utah, SUA, se bazează pe unul dintre ingredientele sale definitorii, fructul tropical noni, a cărui denumire ştiinţifică, Morinda citrifolia, a dat numele firmei. Sucul noni tahitian este cel mai cunoscut produs Morinda, iar compania a patentat de asemenea procesul de extragere a uleiului din semninţele acestui fruct exotic, produs pe care l-a scos pe piaţă în urmă cu 19 ani. Acum, Morinda plănuieşte să lanseze şase uleiuri esenţiale Tahitian Noni: Relax, Breathe, Relief, Energize, Fortify şi Recover.

„Uleiul de seminţe de noni este cunoscut istoric pentru a oferi beneficii terapeutice şi de relaxare, completând în mod natural alte tratamente”, a declarat expertul Morinda, Cecilia Salvesen.

Compania va lansa noua colecţie ca o a doua ofertă pe termen limitat din istoria produselor ei, ceea ce înseamnă că amestecurile vor fi disponibile pentru scurt timp consultanţilor independenţi Morinda. După promoţie, aceşti consultanţi vor deveni distribuitori exclusivi ai acestor uleiuri timp de şase luni, iar apoi produsele vor deveni disponibile prin toate canalele de vânzări Morinda.

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar