avon1

Moody’s: Avon, in cautare de crestere dincolo de vanzari directe

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

 

avon1Avon Products Inc. va continua, după toate probabilităţile, să-şi perfecţioneze activitatea pe linia vânzărilor directe, şi totodată va explora oportunităţi în canale adiacente de vânzări, anunță Moody’s Investors Service în raportul „Avon Products Inc.: A căuta creştere dincolo de vânzări directe comportă riscuri.”

„Credem că Avon va întreprinde o strategie incrementală în a-şi îmbunătăţi activitatea pe domeniul vânzărilor directe, iar, pe de altă parte, se va extinde pe noi categorii sau canale”.

Nancy Meadows, Vicepreşedinte, Senior Analist, Moody’s

Oportunităţile despre care vorbeşte Moody’s că le va explora Avon includ „joint ventures”, parteneriate sau noi extinderi de brand. Avon va continua să lupte cu presiunile pe venituri şi cash flow, provenite din provocările structurale şi competiţionale.

Există numeroase riscuri pentru Avon pe calea mişcării în afara expertizei sale de bază în vânzări directe, inclusiv riscul de a-şi îndepărta reprezentanţii de vânzări, care generează grosul veniturilor companiei, potrivit raportului.

Cel mai improbabil scenariu pentru Avon este o abandonare totală a vânzărilor directe în favoarea unui nou model de afacere.

Moodys

În ciuda dinamicii constante a categoriei „frumuseţe”, direcţia de vânzări directe a Avon se va confrunta cu probleme în creştere, din cauza modificărilor obişnuinţelor de cumpărături din întreaga lume. Pe pieţele dezvoltate, ca SUA, veniturile globale din capitolul frumuseţe au crescut cu o medie de 3% din 2009, timp în care vânzările din acelaşi capitol, frumuseţe, s-au diminuat cu aproape 3% din 2009.

 

Moody’s apreciază că trendul descrescător al vânzărilor directe va continua pe parcursul următorilor ani, determinat de competiţia cu celelalte canale, inclusiv retail-ul şi comerţul online.

Orice eforturi ale companiei Avon de a-şi extinde modelul tradiţional de afacere peste cel al vânzărilor directe vor fi problematice, deoarece firma va trebui să aibă grijă ca nu cumva un canal de vânzare să nu canibalizeze vânzările altui canal. Deşi un asemenea „conflict de canale” constituie o problemă mai mare sau mai mică pentru, practic, toate companiile ce furnizează produse consumabile împachetate, în cazul lui Avon, ca vânzător direct, dificultatea este acută, pentru că modelul de afacere şi brandul companiei sunt strâns întreţesute într-un singur canal.

Raportul complet al agenţiei Moody’s poate fi accesat, de către abonaţi, aici.

Sursa: moodys.com

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *