MLM sau network marketing?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

Indiferent că vorbim de MLM sau network marketing, explică Mlmattorney.com, acestea intră de fapt sub umbrela generală de „vânzări directe”. Din punct de vedere istoric, vânzarea directă implica doar vânzarea de la persoană-la-persoană, cel mai adesea din ușă-în-ușă.

Dar lucrurile au evoluat și la fel și domeniul vânzărilor; astfel, în  1950, companii precum Amway, Shaklee și Mary Kay i-au oferit vânzătorului direct posibilitatea de a sponsoriza alți vânzători, de a-și construi singur o echipă de vânzări, și de a primi un comision raportat la vânzările din organizația sa de vânzări pe mai multe niveluri.  De aici originea termenilor MLM, marketing pe mai multe niveluri și marketing în rețea, care sunt toate același lucru, adică vânzări directe, cu o oportunitate de compensare pe mai multe niveluri.

În plus, tot în 1950, companii cum ar fi Tupperware au aplicat vânzarea în grup, acasă, vânzării directe și aceasta este originea petrecerilor planificate.

Astăzi, vânzările prin organizarea de petreceri sunt vânzări directe și, practic, fiecare companie care are un astfel de plan este, de asemenea, MLM, pentru că răsplătește vânzătorii pentru rulajele create într-o organizație de vânzări, construită de către vânzătorul direct.

Sursa: Mlmattorney.com

 

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar