risk-reward

MLM, riscuri și recompense

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Se încarcă...

risk-rewardMajoritatea americanilor care sunt activi sau activat în multilevel marketing s-au înregistrat pentru a câștiga bani, arată un sondaj realizat în SUA de Fundația AARP, la care au participat 20 de milioane de americani. Din aceștia, 47% au declarat că au pierdut bani, iar 26% au spus că nu au câștigat niciun ban, 27% au avut profit, iar jumătate din aceștia din urmă au avut un profit mai mic de 5.000 de dolari.

Raportul Fundației dedicat să analizeze riscurile și recompensele MLM-ului, a analizat mindsetul, așteptările și experiențele americanilor care au avut parteneriate cu companii MLM. Două treimi dintre cei intervievați au declarat că nu s-ar mai înregistra într-o companie de network marketing, indicând nevoia celor interesați de un astfel de parteneriat să se informeze cât mai bine înainte de a lua o decizie.

Fundația a și pornit o campanie educațională referitoare la avantajele și dezavantajele oportunităților MLM. Iată câteva dintre recomandările publicate pe site-ul Fundației:

  • Setează-ți la niveluri realiste așteptările și înțelege costurile. Conștientizează că MLM-ul necesită răbdare, perseverență și investiție de timp și bani. Asigură-te că îți este foarte clar ceea ce poți câștiga din implicarea în MLM, ca și ceea ce se așteaptă de la tine.
  • Fă propria cercetare vizavi de compania în care vrei să te înregistrezi pentru a avea o imagine cât mai aproape de realitate. Vizitează site-urile asociațiilor de profil sau dacă există vreo plângere împotriva lor. Stai de vorbă cu mai mulți reprezentanți, caută informații folosind mai multe cuvinte-cheie împreună cu numele companiei, cum ar fi bonusuri sau opinii. Asta deoarece, potrivit sondajului, două treimi din cei intervievați au spus că dacă știau ceea ce știu în prezent nu ar fi luat decizia de a se înregistra, iar 4 din 10 respondenți au afirmat că au fost induși în eroare referitor la șansele de a atinge succesul financiar.
  • Devino confortabil cu vânzările. O parte importantă din MLM este extinderea rețelei. Fă-ți o autoevaluare și asigură-te că nu ai o problemă cu ideea de a face vânzări sau cu ideea de a avea discuții de business sau despre produse cu prietenii apropiați și familia. Potrivit sondajului menționat, 34% dintre cei intervievați au fost recrutați de un prieten și 12% – de către un membru din familie. De asemenea, 39% din totalul celor care au participat la sondaj au renunțat la MLM pentru că s-au simțit inconfortabil să țină pitch-uri prietenilor și membrilor familiei.

„Este exact ca orice antreprenor care începe o afacere, trebuie să investești bani, timp și energie pentru a dezvolta o afacere de network marketing. Cu toate acestea, chiar dacă muncești și te implici, venitul sau succesul nu este garantat. Noi încurajăm oamenii să își facă temele întâi, să se asigure că aceasta este oportunitatea potrivită pentru ei și familiile lor. ” – a declarat Amy Nofziger, director în Fundație.

Citește informațiile de pe site-ul Fundației AARP

Iti place articolul? Da-i Share:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

NEWSLETTER
* = câmp necesar